Emre Eren, Beşiktaş gündemini değerlendirdi.
Beşiktaş camiasında transfer gündemi hareketliliğini korurken, spor yorumcusu Emre Eren, siyah-beyazlıların orta saha transferiyle ilgili dikkat çeken bir çağrıda bulundu. Eren, ABD ile oynanan karşılaşmanın ardından Salih Özcan'ın performansına vurgu yaparak, Beşiktaş Başkanı Serdal Adalı'ya transferi tamamlaması yönünde seslendi.
"Beşiktaş'ın Aradığı Profil Sahadaydı"
Emre Eren, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Beşiktaş'ın uzun süredir ihtiyaç duyduğu orta saha profiline dikkat çekerek şu ifadeleri kullandı:
"Sayın Başkan Serdal Adalı, size sesleniyoruz. Beşiktaş'ın yıllardır aradığı 6 ve 8 numara profili bugün ABD maçında sahadaydı. Salih Özcan, kalitesini bir kez daha gösterdi."
"Bu Transferi Daha Fazla Uzatmayın"
Milli futbolcunun siyah-beyazlı takıma önemli katkı sağlayacağını belirten Eren, açıklamasını şu sözlerle tamamladı:
"Bu transferi daha fazla uzatmayın. Orta sahaya ilaç olacak isim belli. Bitirin bu işi."
Beşiktaş'ın yaz transfer döneminde öncelik verdiği bölgelerin başında orta saha gelirken, Salih Özcan'ın ismi siyah-beyazlılarla sık sık anılmaya devam ediyor.
duhuliye.com
YORUMLAR (20)
Yok yaa! Bizimkiler ucuza getirmek için önce bekle der, sonra futbolcu baska yere imza attimi, son dakika gider taninmadik birinde maceraya baslar! Bosverin sallayin, transfere gerek yok. Mevcut kadromuza altyapidan kattikmi, her yil oldugu gibi hedefimiz olan 3. yada 4’unculuk pesinde kosariz!
Yabancı kontenjanına yer açması açısından kaçırılmamalı bu fırsat. Hem Orkun'la da iyi ikili oluyorlar orta sahada. Yönetim niye ağır davranıyor anlaşılır gibi değil !
İmza parası yüksek maaş ve menajer parası istiyor ve bunlar çok paralar eğer bunları sen karşılayacaksan başkan hemen alsın alın demek çok kolay tabii.
Cok para istemiyorsa, bonservissiz olarak iyi transfer. Yedek olarak ya da taktik gerektirince 11 icin iyi secenek olur. Super hiper transfer degil yine de.
Emre eren sen italiano yu tanımamışsın. İtaliano nun istediği profil iki yönlü oynayan ayağı düzgün gol ve asist yapacak tarz orta saha oyuncusu. Sen salih in gol ve asist katkısı verdiğini gördün mü?
Getirmek ile kalmayın Orkunun yardımcısı olarak 2. Kaptan olmalı hep söyledim yine söylüyorum 2. Kaptan olarak Salih Özcan biran önce transfer edilmelidir
Menejeri para peşinde olmasa çok iyi transfer. 2-3 milyon maaş 4 milyon imza parasına yerli Türk.
Salla nasıl olsa bu sene transfer yok bunlarla avunalım
Menajer gazetecilerinin yaptığı yorumlara şaşırmıyoruz neden geçen sene top oynamamış adama yıllık 3-4 milyon euro verelim
Adalı kimseyi alamaz. Almanyaya sokmazlar bu adamı
Salih özcan alınırsa çok iyi bir iş yapılmış olur. ŞİKESARAY devreye girmeden alınsa çok iyi olur.
Sahanın en iyisiydi ... En önemlisi de ne zaman oynasa Orkun'la uyumluydu ...
Sisirdiniz bu oyuncuyuda adam 3 senede kac kere oynamis bi bakin. Sakin ha almayin. Sanki baska oyuncu yok dünyada