Beşiktaş'ın transferde büyük aşama kaydettiği isim için Galatasaray devreye girdi...
Beşiktaş'ın listesinde bulunan ve görüşmelerde önemli bir yol katedilen Frank Anguissa transferinde sürpriz bir gelişme yaşandı.
Sözcü'nün haberine göre Beşiktaş'ın yıldız oyuncuya resmi imzayı attırması beklenirken Galatasaray'da transfere dahil oldu.
Galatasaray'ın da Süper Lig'e sıcak bakan Anguissa için oyuncunun kulübü Napoli ile temasa geçtiği belirtildi.
30 yaşındaki Kamerunlu orta saha geçtiğimiz sezon Napoli formasıyla 22 maçta forma giydi. Bu karşılaşmalarda 4 gol atan oyuncu 2 de asist yaptı.
Haber kaynağı: Sözcü
YORUMLAR (18)
O: Çocuğu G5, biz Türkiye'ye, İstanbul'a ısıtalım, siz araya girin! Şeref, haysiyet yoksunu o. çocukları!
Beşiktaşlı Yöneticiler Transferleri Son Hafta Yürütür. Şimdi Çok erken önce Lig Başlasın çerçopler akşam pazari 5 senedir.
Neden peşindeyiz, bu oyuncuyu yedek bırakan oyuncuyu alalım daha iyi olmaz mı?
Gerçekten müthiş bir habercilik. İnanın çok inandım, acayip inandım, ulan hunharca inandım be!
Yaaa sittirsin gitsin 31 yaşındaki adam cehennem in dibine gitsin Napoli dede full oynamadı 17 lig maçında yok ...!!!
Dünya da oyuncu mu bitti vu gerizekalılar her zkime tuzlukla dahil oluyor? Rengine soktumun sarısı kırmızısı
Bırakın la alsınlar sadece fiyat arttırın ödesin mallar. O’na 10 buna 15 şuna 20 maaş ödüyorlar soran eden yok
Sözcü nerden aldın bu haberi? Fanatik ten mi? Başladınız top yekün palavraya
Bu oyuncu alınmalıdır. Çok çok iyi , zaten ŞİKESARAY iyi olduğunu bildiği için amacı bize aldırmamak, Adalının bu transferi mutlaka bitirmesi gerekiyor.
GS bunu her zaman yapıyor rakiplerin iyi transfer yapmasını engellemek için özellikle fiyatı arttırıyor yoksa transfer edeceğinden değil... Şerefsizler.......
Her yıl aynı hikaye. Bunlar hiç kimseyi alamaz.