26.06.2026 - 08:26

Takip Et:

"Beşiktaş’ta durdurulamayan bir kaos var "

Ali Aydın, Beşiktaş gündemine dair görüşlerini dile getirdi.

Ali Aydın:

 "Beşiktaş camiası kendi içinde fokurdayan bir camia.

Beşiktaş’ta dostluk filan yok. Herkes birbirini alaşağı etmeye çalışıyor. Mevcut başkana bile kimse destek olmuyor.

Yarın Serdal Adalı bıraksın, Hüseyin Yücel mi en büyük aday, yarın gelsin aynı şeyler Hüseyin Yücel’e de yapılacak. Emre Kocadağ gelse ona da aynısı yapılacak.

Beşiktaş’ta durdurulamayan bir kaos var ve Beşiktaş’ın hiç bir büyüğü buna engel olmaya çalışmıyor.

Beşiktaş’ın büyüklerinin devreye girmesi lazım. Beşiktaş’ta sözü geçen akil adamların devreye girmesi lazım."

Duhuliye.com

YORUMLAR (14)

KARTALPENÇESİ
26.06.2026 - 09:39

SAYIN BAŞKAN BU FOKURDAMAYI KESECEK SİZSİNİZ !!! 2 TANE SOL KANAT, 1 TANE SAĞ KANAT, 1 FORVET, 1 KALECİ VE 1 TANE DE 8-10 NUMARA ALIN FOKURDAMA BİTER. BU OYUNCULAR SON 2 YIL 60-70 MAÇ OYNAMIŞ OYUNCULAR OLACAK !!! eğer almazsanız İKİNCİ HAFTA STADA GİREMEZSİNİZ, BASIN PARAYI ALIN. SABIR KALMADI BİZDE

Yanıtla Beğenme (0)
nuri şahi-biliç
26.06.2026 - 09:38

ÇOK DOĞRU BİR TESPİT bizim camia ülkemizdeki bir siyasi partinin ruh ikizi gibi maalesef KAOSTAN besleniyoruz

Yanıtla Beğenme (1)
Amir Kurt
26.06.2026 - 09:34

Süleyman Seba misali eski efsanelerden biri başkan olacak. Herkes yerini bilir o zaman.

Yanıtla Beğenme (1)
BJKyiBitirdiniz
26.06.2026 - 09:32

başkan iş yaparsa fokurdamaz !!! yavaş yavaş iş yapmayan başkanın medyaşörleri salındı piyasaya ağlıyorlar .. diğer taraftan hala ersin-gökhan sazdağı-salih uçan Beşiktaş'ta emrecan uzunhanı falan saymıyorum

Yanıtla Beğenme (0)
Adler
26.06.2026 - 09:16

Bu Kaosun adı Adalı, onun istifa etmesi lazim.

Yanıtla Beğenme (5)
Atma Ali
26.06.2026 - 09:09

Bombos bir soylem. Sezon bile baslamamis neden bahsedion dayi sen?

Yanıtla Beğenme (3)
Mahoni
26.06.2026 - 09:01

En büyük problemimiz; başkan adayı diye saydığı adamlar. Yıllardır idarelik başkanlara emanetti bu kulüp.

Yanıtla Beğenme (1)
Cabbuar
26.06.2026 - 09:21

@Mahoni geçen gün bir de Ali Gültiken ben de adayım dedi.. zaten kısır bir fukara döngümüz var! Ali de utanmadan ben de fakirim benim başkan olmak için neyim eksik dedi! yok şöyle bir kodaman aday ki bu dertler bitse..

Beğenme (1)
at
26.06.2026 - 08:57

her at sahibine göre kişner kardeşim , bu kaotik ortamı bitirmesi gereken yönetimdir , onların da her alanda çok ciddi zaafları vardır .

Yanıtla Beğenme (0)
Schwarzer Adler
26.06.2026 - 09:19

@at Ne zaman adamcılıǧı bırakirsaniz o zaman kaos biter. Ne yazıkki Adalı ile olacak iş deǧil

Beğenme (0)
Bozkir gartali
26.06.2026 - 09:14

@at arkadas, isimler kisiler uzerinden gitmeyi ne zaman birakacagiz. Yaziyi yazan guzel tespitler yapmis. O bu şu kim gelirse gelsin degismez. Ne baskan ne t direktor ne futbolcular, istedigin kadar degistir. Sistemin yoksa ayni filmi izleriz. Sistemi degistirecek bizleriz, en buyuk suç bizlerde. Ne zaman ismi cismi fark etmeksizin kisilerin yorungesinden cikar, tek ortak sevdicegimiz olan BESİKTAS icin bireysel elimizden geleni yapmaya basladigimiz an kendi gobegimizi kendimiz keseriz. Bu sadecetakimimiz icin degil, hayatimizin her alani icin gecerli. Saygilar

Beğenme (1)
Doğruya Doğru
26.06.2026 - 08:55

Başkanlık Türkiye 'nin en zengin 10 iş adamı arasında yer alan ve ayrıca liyakatı da üst düzey olan Hüseyin Yücel 'e geçmeden biz huzur filan bulamayız. Serdar bey, iyi insan olabilir ancak hem iyi bir yönetici değil hem de serveti Hüseyin Yücel 'in servetinin yanında çöldeki bir kum tanesi kadar kalır.

Yanıtla Beğenme (2)
Zekai
26.06.2026 - 09:27

@Doğruya Doğru gördük Hüseyin'in liyakatını Aratın yanında kukla gibiydi

Beğenme (0)
Volkan
26.06.2026 - 08:50

Bu her şeyi ıslıklayan protesto eden çöp taraftar varken başka ne beklenir?

Yanıtla Beğenme (5)
adana kartalı
26.06.2026 - 09:12

@Volkan sen ekimlerde kasımlarda havlu atmaya alıştın heralde. tabi protesto edeceğiz kötü giden şeyleri

Beğenme (2)
Paşa03
26.06.2026 - 08:48

Bu başkan Necip uysal ile sözleşme yenilediği gün benim gözümde zaten bitmişti.

Yanıtla Beğenme (2)
Suadiye
26.06.2026 - 08:43

Serdal adalı istifa yönetim istifa önder özen istifaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Yanıtla Beğenme (9)
Yusuf
26.06.2026 - 08:39

Ekvatorun sağ kanadını alın

Yanıtla Beğenme (0)
Zafer
26.06.2026 - 08:47

@Yusuf tek maç üzerinden oyuncu mu alınır ? Videodan izleyerek oyuncu mu alınır ? Alınırsa onana, mustari, elan ricardo, kenny arroyo olur... uzun süre izlenirse de bobo, tello, tomas sivok olur

Beğenme (1)
Zafer
26.06.2026 - 08:39

Ne olduysa Fikret Orman'dan sonra oldu. Paralar gitti, itibar bitti. Bence kulüp yabancı yatırımcıya satılmalı. Chelsea , Psg gibi

Yanıtla Beğenme (5)
Zafer
26.06.2026 - 09:15

@Zafer öyle yaa , sen yaptın sanırım

Beğenme (2)
Öylee yaa
26.06.2026 - 09:01

@Zafer Senide devre arasında ponpon kız olarak direk dansı yaptırsınlar sahada.

Beğenme (1)