Başakşehir’in Milot Rashica’yı transfer listesine aldığı öne sürüldü.
Beşiktaş'ıBeşiktaş'ın sağ kanat oyuncusu Milot Rashica'yı Başakşehir'in takibe aldığı iddia edildi. Teknik direktör Nuri Şahin'in Kosovalı futbolcuyu takımda görmek istediği aktarıldı. 29 yaşındaki futbolcunun siyah-beyazlı kulüple olan sözleşmesi 30 Haziran 2027'de sona erecek. Lacivert-turunculu kulübün 3.5 milyon euro teklif etmeyi düşündüğü öğrenildi.
Kaynak Fotomaç
YORUMLAR (24)
Beşiktaş önce tarfatarından kurtulsun bence sonra Sergen den sonra düzlüğe çıkar. AmaSergen rezil olmadan gitmesin hep bahane hazır. Kimi alsa yetmiyor çünkü strateji ve taktik yok oyunu okum ve müdahale sıfır bile değil negatif. Çözülmeis çok kolya hep aynı taktiği oyuncu değiştirerek oynayabilceğiniz sanıyor. Maça göre hazırlanma yok seviyesi yetersiz günümüz futbolu için
YALANDIR BU HABER. BOŞA ÇIKARSA O ZAMAN ALIRLAR.
Sürpriz filan değil. Bu çocuğun gideceğini aylar öncesinden yazdım. Rashica. Hatta Cerny bile dedim. Yorumları okuyanlar hatırlarlar. Daha kimler var. Yeni gelenler dahil HEPSİ diye de büyük konuştum. Bakın bakalım sezon sonu kim kalacak. Kimler ben gitmek istiyorum diyecek. Şaşıracaksınız. Cerny gibi.
Şomurodov yada Bertuğ Yıldırımı verirlerse anlaşılsa iyi olur
Shamuradov karsiliginda az da para verelim bence.
hemen verin eskileri de geri cagirmayin yok muciymis onananaymis semihmis
3-5 milyon almadan bırakmayın sakın en azından Yusuf Sari ile takas yapın kafa kafaya yok degilse kalsın yedek her türlü iş yapar
Orda başarılı olur baskı yok ve takım oyunu var. Yusuf Sarı ile takas falan aman
ilk 11 ersin cengiz tingiz dingiz mingiz cingiz pingiz singiz kingiz bingiz zingiz
Bal yapmayan ari bu Rashica. Holosko gibi, calim atamaz, boyle kanat mi olur.
@Hollanda Bjk Holosko ya laf yok şimdi köy sol açığa yine atar takır takır rashica nin toplam golü kadar derbi lerde atmıştır
Hadi İnşallah ... Rashica Başakşehir'e hayırlı uğurlu olsun ...
Çok iyi olur. Bir kere adam geçtigini gōrmedim ben
Kardeşim 3.5M para değil artık günümüzdeki manyak futbol piyasasında. Takas fakan yapın bari de işimize yarayacak bir oyuncu alalım.
@Yani bu sezon ligde 25 maç oynamış kupalarla 33 nasıl oynatmadı diyorsun? Bu sitede yorum yapanlar ya kasıtlı yapıyor ya da hakkaten başka takım taraftarı
@Yani sen maçları izliyor musun? Bak bakalım kaç maça çıkmış rashica
Yusufla takas falan düsünmeyin bence. Yusuf kalsin oldugu yerde, 3.5 milyonu indirin cebe. Üstüne bir 3.5 daha koyun Oguz Aydini alin hem sag kanat hem Sol kanatda kullanin
Bu adam cerny daha.iyi.kanat oyuncu iyi yedek olur takımda kalırsa