26.06.2026 - 08:08

Takip Et:

"Bu galibiyete mecburduk"

Maçın ardından Salih Özcan açıklamalarda bulundu.

Kazanarak veda etti

"Gücümüzü göstermek istedik"

Salih şu ifadeleri kullandı: "Son maçımızda gücümüzü göstermek istedik. Kendimize güveniyoruz. İlk iki maçı yenildik, üçüncü maçta kendimize güvendik ve öyle oynadık. Kazandığımız için mutluyuz.

Gücümüzü göstermek istedik. 2 maçtan sonra çok üzgündük. Bu galibiyete mecburduk."

Bonservisi elinde

Bundesliga ekibi Borussia Dortmund ile sözleşmesi sona eren Salih Özcan, serbest oyuncu statüsünde bulunuyor.

Kaynak Ajansspor

YORUMLAR (5)

Zagopa katmer
26.06.2026 - 09:26

Salih yerli rotasyon için hala neden alınmıyor.

Yanıtla Beğenme (0)
Erkannn
26.06.2026 - 08:57

Salihle orkun çok iş yapar önlerinede bi on numara aldınızmı ortasaha şaha kalkar

Yanıtla Beğenme (1)
Sedat
26.06.2026 - 08:48

İlk iki maç neredeydiniz villacılar

Yanıtla Beğenme (0)
19:03 Beşiktaş
26.06.2026 - 08:18

Keşke Arizona kertenkelesi barışı orda bırakıp gelseler çok daha iyi olacak

Yanıtla Beğenme (0)
Paşalı94
26.06.2026 - 08:10

Salih yine çok iyi oynadı orkunla ikisi mükemmel

Yanıtla Beğenme (0)