Maçın ardından Salih Özcan açıklamalarda bulundu.
Kazanarak veda etti
"Gücümüzü göstermek istedik"
Salih şu ifadeleri kullandı: "Son maçımızda gücümüzü göstermek istedik. Kendimize güveniyoruz. İlk iki maçı yenildik, üçüncü maçta kendimize güvendik ve öyle oynadık. Kazandığımız için mutluyuz.
Gücümüzü göstermek istedik. 2 maçtan sonra çok üzgündük. Bu galibiyete mecburduk."
Bonservisi elinde
Bundesliga ekibi Borussia Dortmund ile sözleşmesi sona eren Salih Özcan, serbest oyuncu statüsünde bulunuyor.
Kaynak Ajansspor
YORUMLAR (5)
Salihle orkun çok iş yapar önlerinede bi on numara aldınızmı ortasaha şaha kalkar
Keşke Arizona kertenkelesi barışı orda bırakıp gelseler çok daha iyi olacak
Salih yine çok iyi oynadı orkunla ikisi mükemmel
Salih yerli rotasyon için hala neden alınmıyor.