26.06.2026 - 17:58

Takip Et:

"İkinci maçta kesilmesi gereken isim Orkun değildi.."

Ali Ece, ABD maçından sonra değerlendirmelerde bulundu.

Neo Spor'da konuşan Ali Ece, Milli Takım hakkında konuştu. 

Ali Ece: "Orkun süper bir sezon geçirdi, buna rağmen hiç sakatlanmadı. Üstelik takımımız Beşiktaş, hayal kırıklığı bir sezon yaşarken buna rağmen Orkun, bir şekilde ayakta kalma karakterini gösterdi.

Demek ki milli takımın 2. maçında kesilecek oyuncu Orkun değildi. Çünkü Orkun, futbolcu karakteri olarak zor durumdaki bir takımı ayağa kaldırabilecek futbolculuk kudretine sahip. Orkun bugün de onu gösterdi.

Bugün Arda Güler’in zirve yapmasını sağlayan arkasındaki Orkun oldu."

duhuliye.com 

YORUMLAR (11)

bitti
26.06.2026 - 18:56

gel hakan 3lü orta saha diyen adama bak hele ... Sergen hocayı bu zihniyet gönderdi

Yanıtla Beğenme (1)
Çöpçü emmi
26.06.2026 - 18:47

Orkunu ilk maç oynattı vasattı. İddiasız amerika karşısında dedem de oynar. Boşuna demiyorum küçük maçların yıldızı diye? Avustralya maçında orkun neredeydi?

Yanıtla Beğenme (17)
Black Eagle Paw
26.06.2026 - 18:45

kesilecek oyuncu barış ile hakan idi

Yanıtla Beğenme (0)
1903
26.06.2026 - 18:45

Artık bu muhabbetleri bırakıp yeni Tff başkanı kim olur ve yeni td kim olur o tartışılmalı

Yanıtla Beğenme (0)
Çöpçü dayı
26.06.2026 - 18:42

Orkun yedek baslayıp son 5-10 dk da oyuna girmeli

Yanıtla Beğenme (4)
Kemall
26.06.2026 - 18:39

Adamlar yedeklerle çıktı ,sen sanıyormusun gurup çıkma maçı olsa kazanırdın. Elenmene rağmen 90 +8 de gol atıp sevinen bir ülke olduk ,10 sıfır yensen bile ne olacaktı hala reklam reklam gına getirdiler.

Yanıtla Beğenme (0)
Muhalif kartal
26.06.2026 - 18:23

Daha dune kadar calhanoglu ovgusu dizen herifsin gel Beşiktaş a diye utanmadan orkun dan nefret eden adami Beşiktaş a cagiriyosun tahtaya surulecek akil yok sende

Yanıtla Beğenme (0)
black 1903
26.06.2026 - 18:20

alisson santana ve vlahovic ikisini mutlaka almalıyız

Yanıtla Beğenme (0)
ESKİ FUTBOLCU #
26.06.2026 - 18:20

Yapmmaaa ! Calhanoglu attı o pasları, baskalari tarafindan çalınan 2 golü o attı son maclarda. Bir konuya dikkat çekeyim; Arda beraberlik golünü attı yedek kulübesine kutlamaya gitti ağzını okuyun ; ismal lazım oyuna diye kulübeye ayar veriyor ! Neden elendik !? Niye elenmeye mahkumuz? Nedeni ap acik belli. Çünkü her topa salça olan Ardaya topu kullandirmayan tek adam Orkun... istemez tabi iyi seyredin o gol sonrasını...

Yanıtla Beğenme (0)
Ali Bebe
26.06.2026 - 18:09

Hakan Çalhanoğluna gel birlikte şampiyonluğa koşalım diyen adam gizli gizli Hakan Çalhanoğluna saplıyor. Bandanadan iyice beyne kan gitmemeye başladı.

Yanıtla Beğenme (1)
Bjk Hollanda
26.06.2026 - 18:03

Hakan, kerem, merih birdaha cagrilmamasi lzm

Yanıtla Beğenme (1)