Beşiktaş, teknik direktör Vincenzo Italiano'nun transferi için ısrarcı olduğu Danimarkalı ön libero Morten Frendrup için kulübü Genoa'ya teklif yaptı. İşte detaylar...
Kiralık sözleşmesi biten Kristjan Asllani ile yollarını ayıran Beşiktaş'ta Suudi ve İngiliz kulüplerinin yoğun ilgi gösterdiği Wilfred Ndidi'nin de yaz transfer döneminde takımdan ayrılması bekleniyor.
Ön libero mevkisine en az 1 takviye yapmayı planlayan Siyah-beyazlılar, teknik direktör Vincenzo Italiano'nun raporu doğrultusunda harekete geçti.
ITALIANO 'NE PAHASINA OLURSA OLSUN ALINMALI' DEDİ
La Repubblica gazetesinin haberine göre; Vincenzo Italiano, Beşiktaş yönetimiyle yaptığı görüşmede Genoa forması giyen Morten Frendrup'un 'ne pahasına olursa olsun' takıma katılması ricasında bulundu.

20 MİLYON EURO ÖNERİLDİ
Siyah-beyazlı yönetimin çiçeği burnundaki teknik direktörünün bu talebini geri çevirmediği ve Genoa'ya 20 milyon euroluk teklifte bulunduğu iddia edildi.

GENOA FİYATIN YÜKSELMESİNİ UMUYOR
Genoa'nın ise başka takımların da ilgilendiği Danimarkalı oyuncu için bir 'açık artırma' yaşanmasını umduğu ve bonservis bedelinin yükselmesi için süreci ağırdan aldığı belirtiliyor.
Frendrup'un kulübüyle 2 yıllık daha sözleşmesi bulunuyor.

PERFORMANSI
Genoa formasıyla geçtiğimiz sezon İtalya Serie A ve İtalya Kupası'nda toplam 39 maça çıkan Frendrup 2 gol kaydetti.
İtalyan kulübünde geçirdiği 4,5 yılda takımın değişmezlerinden biri olan Frendrup, 165 maçta 8 gol - 6 asist üretti.
Haber kaynağı: Hürriyet
YORUMLAR (7)
Bizimkiler 5 milyon euro dan fazla veren yok da, Genova takımından oyuncu 20 milyon istiyorlar.
Elindeki cevher demir ege yi gönder bunu almak icin 20 ver olacak is degil sanki orkun kokcu aliyoruz
Mandragora daha iyi ve daha ucuz Frendrup a göre de daha kolay bitecek bir transfer olabilir bence
Bizim transfer listemiz şöyle olmalı: -Bilal Bayazıt -Halil Dervişoğlu -Recep Niyaz -Halil Akbunar -Ahmed Kurucu -Serdar Dursun -Çağlar Söyüncü Biz bunları alırız ancak
@MUTLAK ITALIANO isimlerini okumaya tahammül edemedim 😄
Bu da bir garip ! 28 gün kalmış Avrupa maçına ! Takımda kaleci, santrafor ve sol açık yok ! Yine orta saha peşindeler ! Biz bu filmi her yıl seyretmek zorunda mıyız ???
Bize Kartal Kayra da yeter. Biz bize yeteriz. Yeter ki Adalı 'nın cebinden cukka çıkmasın.
Semih + 10 milyon teklif edilsin