26.06.2026 - 22:13

Takip Et:

Italiano'dan Semih'e yakın takip!

Beşiktaş'ta yeni sezon çalışmaları öncesi Semih Kılıçsoy özel çalışmalarını sürdürüyor...

Beşiktaş'ın genç yıldızı Semih Kılıçsoy'un yeni sezon öncesindeki durumu teknik heyetin yakın takibinde.

Gazeteci Doğan Gündoğdu'nun aktardığı bilgilere göre, Semih Kılıçsoy bireysel hazırlıklarını oldukça ciddi bir tempoda tamamladı. Siyah-beyazlıların teknik direktörü Vincenzo Italiano da oyuncunun son durumu hakkında doğrudan bilgi aldı.

Habere göre Italiano, Cagliari Teknik Direktörü Fabio Pisacane ile görüşerek Semih'in fiziksel ve sportif durumu hakkında değerlendirme istedi.

Pisacane'nin, genç golcünün iyi bir sezon öncesi kampı geçirmesi halinde istenilen seviyeye ulaşacağını ve performansını yukarı taşıyacağını Vincenzo Italiano'ya ilettiği öğrenildi.

Olumlu raporun ardından Semih Kılıçsoy'un, Beşiktaş'ın yeni sezon kampında teknik heyetin en yakından takip edeceği isimlerden biri olması bekleniyor.

duhuliye.com

YORUMLAR (19)

Munch
26.06.2026 - 23:57

Kim ne derse desin bu çocuktaki potansiyel kimsede yok.

Yanıtla Beğenme (0)
AKREP Nalan
26.06.2026 - 23:50

Bu kadar forvet kıtlığında ayağımda ki anne terliğiyle ağzına ağzına vurasım geliyor semih oğlum.

Yanıtla Beğenme (0)
ADEN
26.06.2026 - 23:46

İtaliano bey..böyle semih rıdvsn salih rtsin hekimoğlu diyeceksen lütfen hiç başlamıyalım ilk uçakla git..

Yanıtla Beğenme (2)
Murat bey
26.06.2026 - 23:35

Semih zayıflamalı ve güçlenmeli. Bir ara pehlivan gibiydi.

Yanıtla Beğenme (1)
Trtr
26.06.2026 - 23:29

Kongre üyelerine kombinede öncelik verilmeli

Yanıtla Beğenme (0)
Balkesli
26.06.2026 - 23:04

İtalya'da o kadar antremana cikti hala kondisyon düşük nerde süt pas bilemiyor beş kişinin arasına zorluyor düzelmez boyutta

Yanıtla Beğenme (0)
Ali12
26.06.2026 - 22:59

Önemli olan futbol bilgisinin olması ne zaman çalım atıp ne zaman basit oynamasını öğrenmesi lazım çok fazla antrenman yapması daha doğrusu özel bir antrenör eşliğinde çalışması lazım.Biraz bencil oynuyor ve fiziksel dayanıklılığı zayıf

Yanıtla Beğenme (0)
Madara ederim
26.06.2026 - 22:54

SEMİH KILIÇSOY SOL KANATTA İŞ YAPMAZ TAŞ YERİNDE AĞIRDIR GOLCÜ OYUNCU İLĶ SEZONUNDA FORVETTE OYNARKEN GOLLERİ SIRALIYORDU ADAMI SOL KANATTA BİTİRDİLER

Yanıtla Beğenme (0)
Bjkli
26.06.2026 - 22:51

Dani cebalos bosda hemen alin. Bugün Real Madrid ile sözlesmesi fesh edildi

Yanıtla Beğenme (0)
Aslolan BJK
26.06.2026 - 22:49

Semih e, mustafaya, ersin e, salih e, rıdvan a, amir e vb. yetenekleri olmayan şahıslara bel bağlarsa bu td, bu da kasım ayında kovulur. Demedi demeyin.

Yanıtla Beğenme (1)
Sarpdeniz
26.06.2026 - 22:45

Çok sevinirim ... Hadi koçum pişman et herkesi ...

Yanıtla Beğenme (0)
tolga
26.06.2026 - 22:43

adama transfer yapamiyorlar icerdeki adamlardan bir sey cikarmi umuduna girmisler rezalet vallahi rezalet hocayi bilmemde serdal adali bu kafayla giderse kış mevsimini gormeden gider gibi

Yanıtla Beğenme (0)
Yani da
26.06.2026 - 22:38

Semih kas çalışmayı bırakmalı , üst kaslı ve ağır olursa bacaklar ne yapsın çabuk yorulursun kardio sakin bu arada Mustafa ve Semih şu anda avare mi dolaşıyor yoksa çalışıp takip eden kulüp yöneticilerine video mu atıyor bence kimse takip etmiyor lay lom

Yanıtla Beğenme (0)
Bjk
26.06.2026 - 22:28

Bu çocuk forvet arkası oynayamazmi acaba

Yanıtla Beğenme (2)
Eagle
26.06.2026 - 23:32

@Bjk yetenekli çocuk oynayabilir ama bu işi çok iyi bilen bi hocanın ne istediğini kelimesi kelimesine ezberletmesi gerekir. Doğaçlama önüne geleni geçmeye çalışacaksa hiçbir yerde oynayamaz.

Beğenme (0)
At kestanesi
26.06.2026 - 22:27

Bu topcu zannedilen cocuk ilk 18 e girmemeli. Yetenegi de yok.

Yanıtla Beğenme (42)
Akk
26.06.2026 - 22:53

@At kestanesi seninde yorum yapmaya kapasiten yok ama yazıyorsun işte

Beğenme (0)
Veli
26.06.2026 - 22:25

Semih aklını kullan! Biraz iyi olsan Milli Takım'ın direk santraforu olacaksın. Bak uluslar liginde Belçika- Fransa- İtalya maçları var. Geceni gündüzüne kat çalış! Hadi koçum!

Yanıtla Beğenme (1)
Madara ederim
26.06.2026 - 22:50

@Veli AYDAMI YAŞIYORSUN MİLLİ TAKIMA ALINACAĞINA SENDE İNANMIYORSUN

Beğenme (0)
Hallo
26.06.2026 - 22:25

Semih bireysel anlamda savualari zorlayan kapanan rakibe karşı calimlarla pozisyon bulan tarzda bir forvet, aslında tamda ihtiyacımız olan biri, ama bir şeyler eksik, bireysel iyi, takım oyununda eksik, kafası yerde top sürmesi eksi yönü ama bazen böyle calimlarla şapkadan tavşan çıkarıyor. Soru işaretleri ile dolu birisi, birde italiyano ile görelim neler yapacak. Patlama potansiyeli varmi var ama bu seneyi iyi degerlendiremesse kariyeri adına kötü olur. Mustafami semihmi, Mustafa mümkünse avrupada bir takımda kiralık gelismeli, bizde kalırsa geriye gider. Semih yol ayrımında ya patliyacak yildizlasacak yada anadolu kulüplerin de gezecek.

Yanıtla Beğenme (0)
kartal
26.06.2026 - 22:20

Semihin Beşiktaş ta son şansı, umarım iyi kullanır

Yanıtla Beğenme (0)
Akdeniz kartalları
26.06.2026 - 22:16

Semih ve mustafa tekrar çok iyi bir avrupa takımına kiralannası gerekiyor. Özellikle Hollanda, Belçika ligi olursa çok iyi olur

Yanıtla Beğenme (0)