Vincenzo Italiano'nun isteği doğrultusunda orta saha transferi için Morten Frendrup operasyonu başlatıldı.
La Repubblica gazetesinin haberine göre teknik direktör Vincenzo İtaliano, Genoa forması giyen Morten Frendrup'un kadroya katılmasını talep etti. Haberde Beşiktaş yönetiminin bu istek sonrası Serie A ekibine 20 milyon euro'luk teklifte bulunduğunu ileri sürüldü. Genoa'nın başka takımların da ilgilendiği Danimarkalı oyuncu için 'açık artırma' yaşanmasını umduğu ifade edildi. Kulübüyle 2 yıllık sözleşmesi bulunan 25 yaşındaki ön libero, geçen sezon 39 maçta 1 gol, 1 asistlik performans sergiledi.
BİTMEK BİLMEYEN ENERJİ
Danimarkalı yıldız bitmek bilmeyen enerjisi ve yüksek maç temposu ile ön plana çıkıyor. Top kapma konusunda, ikili mücadelelerde ve pres uygulamadaki başarısıyla dikkat çekiyor. Pozisyon bilgisi iyi olduğu için rakibin pas kanallarını kapatmada oldukça etkili. Ancak Morten Frendrup'un son pas kalitesi elit seviyede değil.
Kaynak Fotomaç
YORUMLAR (10)
salih özxan da geniş kadro için düşünüle bilir.. yıllık 2 m euro kabul ederse neden olmasın.. ama fazlası zarar olur.. almanyada ona kimse 500 bin euro üsttün de vermez...
Salih Özcanıda tebrik ediyoruz bugün ABD maçında nasılda Orkun ile birbirine yakıştılar tıpkı Benficada oynadığı dönemde Kerem Aktürkoğlu ile birbirlerine yakıştıkları gibi kerem aktürkoğlu sol kanat oyuncusudur
Ndidi için de premier ligin en çok top kapan adamı dediler en iyi 6 numaraydı dediler 8 numaraya Avrupa’nın en iyi orta sahası Orkun u koyduk 10 numaraya dünya yıldızı rafa Silva yı koyduk orta saha elek oldu şimdi yine aynı tarz şeyler bakalım bu sefer ne olacak
Abd'den Sebastian Berhalter milli maçta çok beğendim. bence listeye eklemek lazım.
Ne yapin edin, Saih Ozcan’i getirin. Orkun ile çok iyiler.
Yönetim takviyeler için yine geç kalacak belli oldu. Eksik bölge çok, ama gelen giden yok. ilk eleme maçına ne kaldı ?
EĞER TORRERIA GİBİYSE KESİNLİKLE ALSINLAR BÖYLE DİNAMİK BİR OYUNCUYA İHTİYAÇ VAR NDİDİ İLE OLMAZ
Bu çocuk iyidir de asıl biz neden Can Uzun için girişim yapmıyoruz anlamıyorum. Gördünüz milli takımda her oyuna girdiğinde kalitesini gösterdi. Git Frankfurt'a yüzde 50sine 20 milyon euro ver al. Yemin ederim Davidaşvili Lauriente üst üste koy bu çocuk yine daha iyi.
@Kartal Tepe güzel cevaplarınız için teşekkürler dostlar. Taraftarın böyle derin şekilde düşünmesi ve analiz yapması çok güzel. İnşallah yönetim ve Önder hoca bu taraftara yakışan hareketler yapacaktır.
@Kartal Tepe senin yönetiminde öyle vizyon var mı??? Gider yeni keny arroyolar elen ricardolar bulurlar da bunlara gitmezler.
@Kartal Tepe Frankfurt sana yüzde 50sini falan vermez. 50-60 milyon Euro arasi verirsin ve alirsin.
@Kartal Tepe can uzunu 50 milyondan aşağı çıkmaz, çok zor. Ama mert kömür aral şimşir gibi adamlar daha fiyatı artmadan alınabilir. Mesela stopere 20 milyon verilecekse neden Ozan Kabak alınmaz? Yabancı ozandan iyiyse alınsın.
Ya valla okudukça psikolojim bozuluyor. Bu paraları yabancılara vereceğinize salih özcan var alınabilir. Milli takım futbolcusunu alsanıza. Adam orkunlada uyumlu. Milli futbolcu almak varken… takımda aidiyet kalmadı Orkunda olmasa bitiğiz valla.
Bu oyuncuyu alalım, salih özcanı da alalım, süper ligden kesin bir tanede pres oynayan yerli oyuncu alınmalıdır. Artık 3 tane transfer gelmelidir.