Spor yorumcusu Aydın Bayram, Beşiktaş’ın içinde bulunduğu süreci değerlendirdi. Siyah-beyazlıların ligdeki Gaziantep FK karşılaşmasından çok, Ziraat Türkiye Kupası’nda oynanacak Konyaspor maçına odaklandığını belirten Bayram, asıl kırılma noktasının bu mücadele olacağını ifade etti.
Aydın Bayram:
“Beşiktaş açısından iyi senaryo, Antep maçından daha çok Beşiktaş’ın aklının salı günü oynanacak Konya maçında olmasıdır. Konya’yı yenerse ve finalde kupayı kazanırsa hiçbir sorun yoktur. Ancak kötü senaryoda, Sergen Yalçın yönetimindeki Beşiktaş Konya’da mağlup olursa, işte o gece Beşiktaş’ta taşlar yerinden oynar.”
Duhuliye.com