Serdar Ali Çelikler , NeoSpor programında Milli Takım ile ilgili değerlendirmelerde bulundu.
Spor yorumcusu Serdar Ali Çelikler, A Milli Futbol Takımı'nın 2026 FIFA Dünya Kupası performansını değerlendirirken hem teknik direktör Vincenzo Montella hem de takım kaptanı Hakan Çalhanoğlu hakkında dikkat çeken açıklamalarda bulundu.
Çelikler, turnuvanın ardından TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu ile Teknik Direktör Vincenzo Montella'nın üzerindeki baskının azalmış olabileceğini belirterek, bunun doğru olmadığını savundu.
"İbrahim Hacıosmanoğlu bir rahatlamıştır. Montella bir rahatlamıştır. Ben rahatlamamaları gerektiğini düşünüyorum. Kesinlikle Montella'nın değişmesi gerekiyor. Çok başarısız bir turnuva geçirdiğimizi unutmamamız gerekiyor." ifadelerini kullandı.
Orta saha yapılanmasına da değinen Çelikler, Hakan Çalhanoğlu'nun yerine artık Orkun Kökçü'nün takımın lideri olması gerektiğini söyledi.
"Hakan Çalhanoğlu'nun yerini artık Orkun'un alması lazım. Hakan milli takımı bıraksın demiyorum ama Orkun'un birinci oyuncu olması gerekiyor. Hakan milli takımı bırakırsa da saygıyla uğurlamak lazım. Bırakmıyorsa da artık Orkun oynamalı." değerlendirmesinde bulundu.
Serdar Ali Çelikler'in açıklamaları, A Milli Takım'da teknik heyet ve kadro yapılanmasına ilişkin tartışmaları yeniden alevlendirdi.
Duhuliye.com
YORUMLAR (8)
yok ya laz kontenjanından oynayıp,150 şut çekip 3 tanesi kaleyi tutan hakan çalhanoğlu oynamalı.
Zamanında gökhan töre boşuna etmemiş demekki o işi
ABD'nin yedek kadrosunu zar-zor yenebildigimiz icin seviniyorsak, yuh bize.
@Çöpçü adın gibi çöpsün, al keremi yunusu ya da al ismailini gerisini iyi bilirsiniz siz
@Çöpçü buyuk maclarin yildizlarini gordul ilk 2 mac keko
Dışarıdan sadece bir futbol izleyicisi ve haberlere ve de hareketlere bakarak söylüyorum kerem Merih Hakan İsmail bu 4 futbolcu milli takıma alınmaması gerekir yedek dahi olmaması gerekir sebebi ise sanki bir gruplaşma var Bunların arasında birbirlerini Kollama gibi bir durum söz konusu gibime geliyor
MİLLİ TAKIMIN 10 NUMARASI VE KAPTANI OLMAYI HAK EDEN ORKUN DUR. EFENDİLİĞİ, YETENEĞİ, DURUŞU, SEMPATİKLİĞİYLE BUNU EN ÇOK HAK EDEN KARTALIM, KOÇUM BENİM ORKUN DUR. STOPERE DE EMİRHAN TOPÇU MONTE EDİLMELİDİR.
@KARTALPENÇESİ emirhanı ben beşiktaşta oynatmam. ne milli takımı. yasin özcan bu sene formayı alır. emirhanı gönderirsek iyi olur.
Hakan calhanoglu denen akp yalamasi su takima zerre faydasi olmadi senelerdir
Küçük maçların büyük oyuncusu. Avusturalya maçında neredeydi