26.06.2026 - 18:55

Takip Et:

Okuma yazmayı 4. sınıfta öğrenmiş!

TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu’nun okuma yazmayı 4. sınıfta öğrendiği ortaya çıktı.

TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu’nun okuma yazmayı 4. sınıfta öğrendiği ortaya çıktı. 

Uzun yıllar önce Kübra Par'a konuşan Hacıosmanoğlu'nun ''İlkokulu bitirdim ama 4. sınıfa kadar okuma yazma bilmiyordum! Sonra eniştem 2 günde öğretti okuma yazmayı.'' şeklindeki sözleri dikkat çekti.


A Milli Takımımızın FIFA 2026 Dünya Kupası'na veda etmesinin ardından yaptığı açıklamalarla büyük ses getiren Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu'nun 2013 yılında gazeteci Kübra Par'a verdiği röportaj yıllar sonra yeniden gündem oldu. İbrahim Hacıosmanoğlu'nun eğitim hayatı ile ilgili yaptığı açıklama dikkat çekti. 

''OKUMA YAZMAYI 4. SINIFTA ÖĞRENDİM''

Çocukluk yıllarından bahseden İbrahim Hacıosmanoğlu'nun eğitim süreciyle ilgili samimi bir itirafa imza atarak ''İlkokulu bitirdim ama 4. sınıfa kadar okuma yazma bilmiyordum. Sonra eniştem 2 günde öğretti okuma yazmayı. Hayattaki duruşumu da o öğretti. Bir gün dedi ki 'Kızıl meydanda yaptığını evinde yapacaksın, evinde yaptığını da Kızıl meydanda yapacaksın. Hâkim olduğun yerde istediğini yapıp, hâkim olmadığın yerde korkmayacaksın.' O günden beri korkusuzum.'' sözlerini sarf ettiği ortaya çıktı. 

sondakika.com 

YORUMLAR (21)

Kahraman
26.06.2026 - 20:07

Buralar ne zamandır böyle bir yiğit görmedi.. Nereden gelirsin, kimlerdensin yiğidim.. :)

Yanıtla Beğenme (0)
Ben Deli
26.06.2026 - 19:55

Önemli Olan kimin hangi okulu okumayı yazmayı öğrenip öğremediği değil Bir adam Söylediklerinin arkasında dikdura biliyormu Omurga Varmı önemli olan bu bulunduğu yeri işgal ettiği görevi layıkıyla yerine getiriyormu getirmiyormu? Bana Hakem Hata yapar VAR yapamaz çıkışını yaptıktan sonra Onca VAR olayı olduktan sonra gıkı çıkmayan Sonra Cinconun Aba altından sopa sallamasına sesi çıkmayan Bir Başkan görevini nekadar yerine getirmiştir veya getirememiştir diye Tartıya vurmak lazım. Burda sınıfı geçmişmi geçememişmi ona bakmak lazım. Öz geçmiş elbet önemli daha Önemlisi Adaletli olabilmişmi?

Yanıtla Beğenme (0)
Ivan Karamazov
26.06.2026 - 19:45

Suç örg.tü Apk’nin maşaları bunlar. Liyakat’i bitirdiler, biatcilik başladi.

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal bey
26.06.2026 - 19:37

Ülkenin her yerinden haksızlık, pislik, cerehat akıyor... Allah belamızı vermiş, farkında değiliz...

Yanıtla Beğenme (0)
Fazıl
26.06.2026 - 19:35

Bunların 2 bin senelik geri kalmışlığı ezikliği çiğliği görgüsüzlüğü bize patladı

Yanıtla Beğenme (0)
Kara Kartal
26.06.2026 - 19:35

Bre Hanzo, Kaç kiṣinin 4. sînıfta eniştesi bilinir? Belli ki adamın kızına o yaşta tebelleş olmuşsun! Eniştenin de kapısını üstünden kilitleyip kızına çökmüşsün belli ki! Nasıl bir milletiz ki bütün ahlâk yoksunu cahilleri bulup başımîza getiriyoruz!

Yanıtla Beğenme (0)
Hacıfışfışoğlu
26.06.2026 - 19:33

Liyakat... liyakat.... liyakat.

Yanıtla Beğenme (0)
NAZİF:27
26.06.2026 - 19:32

Sıkıntı yok parası var ya bütün yollar açılır bizim ülkemizde

Yanıtla Beğenme (0)
Antalya kartalı
26.06.2026 - 19:30

Onu bunu boş ver de hacıosmanoğlu şu hakemlerin adaletsizliklerini rezilliklerine bir çare bul eğer niyetin varsa başka ihsan istemez

Yanıtla Beğenme (0)
Antalya kartalı
26.06.2026 - 19:29

Onu bunu boş ver de hacıosmanoğlu şu hakemlerin adaletsizliklerini rezilliklerine bir çare bul eğer niyetin varsa başka ihsan istemez

Yanıtla Beğenme (0)
Antalya kartalı
26.06.2026 - 19:29

Onu bunu boş ver de hacıosmanoğlu şu hakemlerin adaletsizliklerini rezilliklerine bir çare bul eğer niyetin varsa başka ihsan istemez

Yanıtla Beğenme (0)
KARA PENÇE
26.06.2026 - 19:19

Ne hikmetse birileri her şeyi eniştesinden öğreniyor

Yanıtla Beğenme (0)
OK
26.06.2026 - 19:19

Bu hamsinin eniştesi de palamut belli ki

Yanıtla Beğenme (0)
Kamil
26.06.2026 - 19:11

Sasirdikmi

Yanıtla Beğenme (0)
Gurme Kartal
26.06.2026 - 19:10

Ya kardeşim TFF olarak deki: İstifa ediyoruz çünkü dünya kupasına gelmek başarı sanılmasın diye. İstifa ediyoruz ki yeni gelecek TFF yönetimi dünya kupasına zaten gitmek zorunda olduklarını bilsin, önemli olanın öncelikle gruptan çıkmak olduğunu bilsinler. Çıtayı yükseltmek için buna mecbursunuz

Yanıtla Beğenme (0)
Mete
26.06.2026 - 19:04

Öğretmenini 4 yıl anlamamış, eniştesi 2 günde söktürmüş. Vay canına be, hakkaten takdire şayan bişey! Siz ne anladınız?

Yanıtla Beğenme (0)
Gaddar Kerim
26.06.2026 - 19:04

farkediliyor

Yanıtla Beğenme (0)
Mert
26.06.2026 - 19:04

Liyakat, liyakat, liyakat

Yanıtla Beğenme (0)
AtK
26.06.2026 - 19:03

O da şüpheli

Yanıtla Beğenme (0)
EkB
26.06.2026 - 19:02

:D

Yanıtla Beğenme (0)
Eagle eyes
26.06.2026 - 19:01

Haciosman Nutella yı al defolup gidin artık. Sizin yüzünüzden hakki olanlar milli formayı giyemedi. Renklilerin menfaatini koruyacağım diye dünya kupasından da elendik. Hakkı olanlar formayı giyseydi çok yüksek ihtimal elenmeyecektik turnuvadan. Bugünkü maç gösterdi zaten.

Yanıtla Beğenme (0)