Beşiktaş'ın milli yıldızı Orkun Kökçü, TRT Spor'a açıklamalarda bulundu.
"TAKIM OLARAK İYİ BİR DÖNEM GEÇİRİYORUZ"

"BEŞİKTAŞ KAOS İÇİNDE DEĞİL"

"TÜRKİYE BAMBAŞKA BİR YER"

"BEŞİKTAŞ'IN HAYALİNİ KURUYORDUM"

"BEN FEYENOORD'DA, BENFICA'DA ÖĞRENDİM"

"SOSYAL MEDYAYA ÇOK BAKMIYORUM"

"PORTEKİZ'DE YALNIZ KALDIM"

"HAVALİMANINDA KARŞILAŞMA, HAYATIMDA İLK KEZ..."

"GOL ATMANIN ÇÖZÜMÜNÜ BİLİYORUM AMA..."

"YAZIN BAŞKA İLGİLENEN TAKIMLAR VARDI"

BEN TAM 8 NUMARAYIM"

"BİR GOL ATARSAM ARKASI GELECEK"

FENERBAHÇE DERBİSİ İÇİN AÇIKLAMA

"SERGEN HOCAYI DUYUNCA ÇOK SEVİNDİM"

"İNŞALLAH İYİ BİR DÖNEM OLACAK"

"İÇERİDE OYNADIĞIN MAÇTA BASIP ATACAKSIN"

"BEŞİKTAŞLILIĞIMIZI KORUDUK"

"KAPTANLIK BÜYÜK SORUMLULUK"

duhuliye.com
YORUMLAR (23)
Söylediği çok doğru bir şey var.. Türkiye’de gol ve asiste bakılıyor sadece. Orkun’un şu ana kadar golü yok diye adamı büyük kazık ilan ettiler. Bu sene özellikle kontratak futbolundan uzaklaşıp oyunu biraz daha rakip alanda oynamamızın en önemli nedeni Orkun’un ikinci bölgeden üçüncü bölgeye geçerken pas trafiğini çok iyi yönetmesi ve oyunu iyi okuması. En az gol ve asist kadar değerli bir şey
Esasa değinmeden, köşe bucak kaçacak bir röportaj olmuş. Başkan aradı beni seni kaptan yaptım filan çok heyecanlandım. İnşallah öyledir. Ama ben öyle olduğunu sanmıyorum. Kaptanlık içinde pazarlık yapılmış anladığım kadarıyla, Yoksa takımda bir sürü ondan önce gelen yaş itibariyle de önde olan oyuncular var. Kaptanlığı saha içinde var sayarsanız Orkun iyi bir seçim. Türkçe, Almanca, İngilizce konuşuyor, belki portekizce ispanyolcada anlıyordur. Bilemem. Bu nedenle iyi seçim dersiniz. Ancak diğer kaptanlar da en azından İngilizce biliyorlardı. Ortak dil ingilizce, hakemlerde ingilizce konuşuyorlar. Bu yeterli. Ama kişinin dilinden anlarsanız. arkadaşlığınız onu ikna etmeniz, anlatmanız daha kolay olur. Bu bakımdan önemlidir. Diğer takım dışındaki olaylarda ise maalesef bihaberdir. Öğreniyor artık. Geçti gitti ama yanlıştı. Paulista mesela, Gökhan Sazdağı mesela, Emirhan mesela. Ersin mesela (ama kaleci) Rafa mesela (güya kabul etmemiş) önce gelenler varken niye diye sormadan duramıyor insan. Tek akıllı gerekçe, sözleşmesinde kaptanlık verilecek maddesi vardı. Ya da pazarlıkta söylendi. İkincisi de dil. Başka hiç bir gerekçe yok. Takımı tanımıyor. Türk futbolunu tanımıyor. Tesisleri, futbolcuları, Türkiyeyi, sahayı hiç bir şeyi tanımıyor. Tuvaletin yerini bilmiyor. Beşiktaşlılığı bilmiyor. Duruşunu bilmiyor, tarihini bilmiyor, yerini bilmiyor. KAPTANSIN. Ben inanmıyorum. Yemin etseler dahi inanmam. Kaptanlığı aldıklarınıza da ayıp ettiniz. Rezil ettiniz. Dolayısıyla Beşiktaşı da rezil ettiniz. Değermiydi. Bu konuşan kişi bunlara değinmişmi. Ben geldim beni kaptanım iyi karşıladı. Anlattı. Tesisleri gösterdi. Ben de onlar gibi devamını yapacağım, tarih yazacağım, bu takımın demirbaşı olacağım, duruşunu yansıtacağım filan demişmi. Varmı öyle bir beyanı, Suya sabuna dokunmamış. Yandan çark etmiş. Kaptanlık hayaliymiş, bilmem nerede de yapmışmış. Gökhanda yaptı, Emirhanda yaptı. YALANI VE YALANCIYI SEVMEM. O kadar duygusal oluyorsan. Kendini acındırıyorsan. Zorluklarını, bu formayı 22 sene terletmiş insanlara saygın olması gerek. Sana da SAYGIlı olmalarını beklersen hata edersin. ÇOK YANLIŞ. Soran da soramamış belki sorma demişlerdir. BU AYIBI ORKUN 100 yıl geçse silemez. Öyle bir günle bir gol atsamla Beşiktaşlılık olmaz. Çok beğenenler olabilir. Ama ESASA dokunan bir röportaj olmamış. Bana ne onun Eindhoveninden, Benficasından, Beşiktaşa gel deselermiş ya. Orda yalnızdın. Burada kiminlesin. sorsalardı ya. Ağabeyini de Beşiktaşa getiriyormuşsun bu duyuma ne dersin deselermiş ya. Hiç birini sormamışlar. Roportaj yapılmışmış. Sergene yağ çekmiş. Seni getiren Ole Hoca. Geçiniz bir kalem. Sen yine ALDIRMA, Orkun. Boş geç. Kafan rahat olsun. Sana ne kime ne. Ateş düştüğü yeri yakar. O yüzden senin Benficalarda sürünmen de beni ilgilendirmez. Ama birilerini ilgilendirmiş ki. sana 5 milyon euro verip buraya getirmiş, 30 milyonda bonservis. ONUN BEŞİKTAŞA VERDİĞİ ZARARIN HESABI İNŞALLAH BİRGÜN SORULUR. Şimdi para yok diyor. 3 milyon euro istiyeni bile transfer edemiyorlarmış. YAZIKLAR OLSUN.
biliyor musunuz sosyal medya ya neden bu zenginler bakmaz çünkü adamlar zengin baksa ne olur bakmasa ne olur adamlar parayı bulmuşlar….sosyal medya da işi olmaz….ele bizim gibi yaşasalar bak bakalım bakmıyormu geç gündüz içinde gezerler….hayat böyle beş kuruş faydası olmayanlar zengin olur ama devlete millette faydası olan kişi iç bir zaman biryerlere varamaz malesef sistem böyle yapacak birsey yok…..futbolcunun ne faydası olur millette….futbolcu sporunu yapar enerjisini atar sonra paraları alır…..aydı söyleyin ne faydası var…..arada bir fakire fukaraya yardım ederler göz boyamak için oda kulüpler söyler oda oyuncular vermezler kulüpler verir oyuncuya oyuncu verir fakirlere reklam olsun diye dahada çok forma satilsin diye dahada çok millet gelsin statta epi goz boyama…..neyse
Necip Abin Gibi Olma ,Maaşından indirim yap görelim şu gerçek beşiktaşlılığını
Orkunun etrafını bir iki kaliteli,futbolun gereklerinden anlayan adamla besleyin,o zaman tartışalım Orkun'un kalitesini.Lan gol atamıyor diye kızdığımız adam ortayı tutmak için gö..nü yırtıyor,şahane paslar atıyor anlayan yok.Hangi birini yapacak adam.
Türkiye de ligde 10 gol atamayan futbolcu değildir 35 yaşında Mertens tadic gibi adamlar bile rahatlıkla attı talisca şu an ölü hali ligde 9 gol 2 asist
@kartal herkes sana onun bunun çocuğu derken ben sahip çıktım şimdi ettiğin lafa bak insanlık ölmüş
Lan Orkun ne adamsın olm helal olsun sana. Okudum hepsini zaten açıkça ve samimiyetle her şeyi söylemişsin. Sen bu ligin en iyi orta sahasısın. Gol atamasan da takımı atağa çıkarıp gol attıran sensin. Trolleri falan takma. Gol ve göller de atacaksın kral rahat ol fazla hırs yapma gerisi gelir. Çünkü o kaliten var
Ne diyor bu keko bacak kadar çocuk konuşmaya bak gol atamiyormus sebebini biliyormuş konuşmaya gerek yokmuş taktiğe bahane bulacak maçlarda çektiğin surlara bak sonra konuş dağa taşa hatta taca şut çektin bomboş pozisyonlarda gol atcam diye şut çektin taca gitti taca insafsız kafa toplucakmis sanki asgari ücretle taş taşıyor cikican topunu oynican senin sağa sola basıp koşan bin tane topçu var senin gol asist yapman lazım aralara girip istasyon olman lazım hep dedim yine diyorum bu adam net altı değil 8 değil 10 değil nesin sen kardeşim
Sergen Yalçın ve Orkun Kökçü Beşiktaş için çok önemliler . Onları çok seviyoruz .
Performansi tartisilir o ayri ama Son 4-5 senede kac futbolcu oynamadan milyon avrolari götürdü . Mesela en son chamberlain. Ha bu kadar para edermi Orkun ? Ozaman benficada cok iyi skorer di ederdi.
Senin de dedigin gibi Orkun, gol atmayinca bir önemi yok. Bak bu haber altindaki futbol cahillerin yorumuna, elestiriyorlar. Normal buna alisacaksin. Biz senin önemini biliyor seni seviyoruz
Bu adamin suçu yok . Başkan da suç . Benfica 30 a aldi o fiyata da satti . Sorun şu yillik 5 milyon alacak kadar oyuncu musun?? Niye 5 mesela ?
@Kartalreus Hangi oyuncumuzdan kötü de bunu sorguluyorsun. Takımda en yüksek maaş alan Tammy ve Rafa’dır, ardından da herhalde Orkun gelir. Orkun’suz bu takım daha çok puan kaybetmişti, düzgün bir oyun düzeni bile olmazdı belki. Takımın beş kemiğinden bahsediyoruz burda.
Yapı taşı Orkun, etrafı akıllıca kurgulanınca her takımla baş eder.
Sen tambir takım oyuncususun. O nedenle, tekbaşına iş bitirme alışkanlığı edinmemişsin. Ama burası Türkiye. İş bitiriciliği de öğrenmen lazım hem de acilen. Ayrıca, bir de, 40 milyon euro bonservise sezon sonu İnter ile el sıkışıldığı doğru mu? Keşke, bu soruyu da cevaplasaydın.
@DUAYEN KARTAL Bence satilmali. Başkan da cebinden 40 milyon euro koyar. Toplam 80 milyon euroya silbaştan takım kurar
@DUAYEN KARTAL Ben de ayni soylentileri duydum, Cok ucuk kacik bir teklif olmadigi surece baskan Adalinin Orkunun kardesimizi birakacagini hic zannetmiyorum.
Güvenimiz tam, kafana takma, stres yapma hep arkandayız
kolej takımı gibi olduk diyorsun yani , şampiyon olur muyuz ne dersin Orkun , bu birlik ve beraberlik ışığı altında
@camel Seneye oluruz sen merak etme. Sana imzalı forma hediye edeceğim, Nick’in hoşuma gitti.
Fener macinda yaktin, yoksa suan sampiyonluk yarisindaydik. Donem noktasi bir macti. O yuzden sevmiyorum seni.
Senin yerin ayrı, takımın motoru ve beynisin.
30 milyon Euroyu bana verseler bende böyle yağ yakarım bu paranın 10da 1i etmeyen bir adam
@İsveç kartalı İşte mesele de o! Sana 30 milyon değil 30 bin veren çıkmıyor! Nedenini hiç düşündün mü bilmem!
@İsveç kartalı senin gibisine sadece hoşt denir.hadi yürü bak işine
@İsveç kartalı bir b*k yapamazsın, 5 dakika sonra yerlerde sürünür oyundan alınırsın.
Serdal Adalı bey koskocaman Beşiktaşı bitirdin
Orkuna Sallamayı kesin oturun izleyin, Adam anlatmak istediklerini tam manasıyla Türkçe olarak kelimelere dökemiyor orada sıkıntısı var. Bazı algılaması çok güzel arkadaşlar başka başka anlamlar yüklemiş adamın söylediklerine. Destek olun Köstek olmayın Sözüm Beşiktașın Taraftarıyım deyipte eleştirenleren.