26.06.2026 - 09:19

Takip Et:

''Orkun'un babası, Montella ve Hakan'a bağırıp çağırmış!''

Haluk Yürekli, katıldığı programda Milli Takım ile ilgili değerlendirmelerde bulundu.

Haluk Yürekli:

 ''Hafta içi çıkan haberde 'Artık aileler, Milli Takım kampı ve turnuvalara getirilmeyecek' diye söylendi. Onun sebebi Orkun Kökçü'nün babası. Çünkü Orkun Kökçü'nün babası, Milli Takımın kaldığı otelin lobisinde Montella, İbrahim Hacıosmanoğlu ve Hakan Çalhanoğlu'nu bağıra çağıra yüksek sesle eleştiriyor. Çünkü Orkun Kökçü'nün babası da biliyor ki 'Hakan Çalhanoğlu, Orkun'un Milli Takım'da oynamasını istemiyor.' Tamam istemeyebilir de bu Milli Takımın hocası ve başkanı yok mu?''

Duhuliye.com

YORUMLAR (36)

fdeniz
26.06.2026 - 10:49

bjkın avrupa maçı öncesi bir an önce salih özcanı bitirmesi lazım. orkunun yakın arkadaşı ve iyi anlaşıyorlar. hem rotasyon hem zorlu maçlarda çift ön libero olarak çok iyi olur.

Yanıtla Beğenme (0)
Komiser Josef
26.06.2026 - 10:45

Beşiktaş bunların derdi Orkun felan değil Orkun Beşiktaş'a geldikten sonra Orkuna mimlendi bu sarışınlar... Mevzu Beşiktaş oldu mu hepsi aynı renkler altında gökkuşağı edasıyla toplanıyorlar.. Süper ligin açık ara en iyi ve değerli orta sahasını bile isteye oynatmak vatana ihanettir...

Yanıtla Beğenme (0)
Ben dost
26.06.2026 - 10:42

Hacıosmanoğlu, Nutella ve Çalhanoğlu Milli takımdan gitmedikçe Milli takımla işim olmaz.

Yanıtla Beğenme (0)
SELKİ'Lİ
26.06.2026 - 10:21

Zaten TFF başkanı, Montella ve Hakan'ın BJK ile bir sorunları var. Nedir ne değildir vallahi aklım almıyor. Bu BJK olmasa görüyorsunuz son 5 yıldır ligin vasatlığını. Beşiktaş ne yaptı da bunlar bize karşılar akıl almaz. Şu unutulmasın bu ligin denge takımı Beşiktaş'tır daha anlamayanlara duyurulur.

Yanıtla Beğenme (0)
RUHİ
26.06.2026 - 10:18

HAKAN FALAN HİKAYE BİZİM NE YAPIP EDİP SALİH İ ALMAMIZ LAZIM

Yanıtla Beğenme (0)
ayhan kartal
26.06.2026 - 10:17

hakan çalhanoğlu kim de Orkun u istemeyecek?Laz kontenjanından oynuyor zaten bitik hakan.

Yanıtla Beğenme (0)
RUHİ
26.06.2026 - 10:17

Ne kadar haklıda olsa bu bir babanın yapacağı bir görev değil , bunu TFF yetkilileri görüp müdahale etmesi gerekir , zaten maç sonu Orkun 'un söylenecek çok şey var demesinin altında çok şeyler var , bir gün çıkar açıklar. bu olaydan Sonra Hakan 'ın Türkiye'de 4 büyüklerde forma giyme şansı kalmadı , hangisine giderse gitsin tepki alacak , umarım bizimkiler bir hata yapıp almazlar

Yanıtla Beğenme (0)
Bozkir gartali
26.06.2026 - 10:12

Yerden goge kadar hakli olsa da, bagirip cagirma işi yakişi kalmaz, olmamali. Tabi haber dogruysa

Yanıtla Beğenme (10)
Kartal 35
26.06.2026 - 10:28

@Bozkir gartali napacaktı evladını ezdirecekmiydi hakkını savunmuş orası kimsenin çöplüğü değil hak eden oynar

Beğenme (0)
eskbjk
26.06.2026 - 10:07

yaptıysa böyle bir şey helal olsun anlında öperim o babayı birilerinin bunlar dur demesi lazımdı

Yanıtla Beğenme (0)
kardeş
26.06.2026 - 10:03

Milli Takįmını Banalara verelim zaten babalara geldik

Yanıtla Beğenme (1)
B.A
26.06.2026 - 10:00

İspanyaya 6-0 yenildiğimiz maç 11 i : orta saha Hakan ismail, santrafor kerem, kanat yunus. Deplasmanda 2-2 kaldığımız ispanya maçı kadromuz : orta saha orkun salih, santrafor barış. Tesadüf mü sizce? Birinde 6 yiyoruz birinde deplasmanda 2-2 ... Yazık ettiler bize..

Yanıtla Beğenme (0)
Çöpçü
26.06.2026 - 10:00

Küçük maçların büyük oyuncusu

Yanıtla Beğenme (25)
Taraflı tarafsız
26.06.2026 - 10:23

@Çöpçü hangi takımın artığı isen oraya def ol

Beğenme (0)
HASAN
26.06.2026 - 10:23

@Çöpçü KÜFÜR YEMEK İSTİYORSAN GİT KENDİ TAKIMINA SALLA

Beğenme (0)
Ne deyim
26.06.2026 - 09:57

Bizde ters kulak hakan ı istemiyoruz

Yanıtla Beğenme (0)
Acortix
26.06.2026 - 09:57

Şu Mili takım tarafsız bir teknik direktörle bu gruptan elini kolunu sallayarak çıkardı,Montella hoca değil,Paraguay ilk devre kırmızı görmüş yapması gereken hamle ikinci yarının başında Orkun’u oyuna almak,Renkli sevici 85’dk oyuna alıyor öyle olduğu halde Orkun Barış Alper’e harika bir pas attı kazma ezdi,Abd maçı Orkun yine sahnede,Türkiye’nin en iyi orta saha oyuncusu abi,maçtan önce yazmıştım ABD’yi yeneriz ve Renkli medya Renkli sevici Montella’yı kahraman ilan eder,Hacıosmanoğlu’da paçayı kurtarır diye,yani bu sistem devam edecek,Yine söylüyorum Beşiktaş’ın oyuncuları Milli takımın ne figüranı ne oyuncağıdır,Oyuncu vermeyelim,Orkun’un babasıda kulübün hakkına sahip çıkmadığı oğlunun hakkını savunmuş helal olsun

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal 41
26.06.2026 - 09:45

Montella ve Hakan İn bu takımda yeri yok gerisi ise yetenek meselesi ama orkun 2 tane Hakan dan fazlası yapar

Yanıtla Beğenme (0)
Martı Apt
26.06.2026 - 09:44

Kaptanımın babası yerden göğe haklı.

Yanıtla Beğenme (1)
Amerika
26.06.2026 - 09:43

Cahil insanlar milli takım diye hakansporu izlemişler sabahın köründe bide 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Yanıtla Beğenme (0)
Hollanda Bjk
26.06.2026 - 09:43

Hakan Calhanoglu, Merih Demiral ve Kerem Akturkoglu milli takima artik cagrilmamali. Takimi karistiran bunlar, futbol olarak zaten bitikler.

Yanıtla Beğenme (0)
Haber1903
26.06.2026 - 09:43

Haber doğrumudur bimeme ama başkanın yapması gerekenleri babası yapmış

Yanıtla Beğenme (1)
Has kartal
26.06.2026 - 09:42

Milli takım her maç 5 yesin ohhh içimin yağları erisin ohhh demek bu takımı hakan yönetiyor hee ohhhhh elendiler ohhhhhhhhhh

Yanıtla Beğenme (1)
Portatiny
26.06.2026 - 09:38

Hakan kim ki Orkun u istemiyor. ABD galibiyetinden sonra Hakan ın milli takımda yeri olmadığı anlaşılmıştır. Bildiğin el freni.

Yanıtla Beğenme (0)
Emre
26.06.2026 - 09:37

Babaların babası! Kartalım benim! Adalı yönetimi! Görün bunları! Utanın! Sen korumazsan Kaptanını! Baba gibi babası var! Helal olsun!

Yanıtla Beğenme (0)
liyakat
26.06.2026 - 09:36

liyakatli 11 in 3 gol attığı bir maç.. 90 artıda gelen galibiyet golü.. abecilerin vlogçuların kameremanların birbirine yaptığı yandaşlıkla balya balya primlerin paylaşıldığı , adamcılığın ve vurdumduymazlığın her yere sirayet ettiği gibi buralardan da fışkırdığı bir ortam.. içinde milli duygular olan arda gibi orkun gibi kenan gibi ozan gibi hatta ferdi kasn gibi çocuklarla , işi goy goy goy olup abi onu da yazalım ehi ehiii bu da gelsin ehiii ehi diye kendi takımlarında bile oynamayan adamları yazdırıp 11 i belirleyen gamsızlar... kenarda da bir kukla.. siyaset sosyolojisini çözmüş ve materyalist..

Yanıtla Beğenme (1)
KARTALPENÇESİ
26.06.2026 - 09:36

Ben olsam döverdim nursuz beşiktaş düşmanlarını

Yanıtla Beğenme (1)
B.deniz
26.06.2026 - 09:35

Fıtnefesat gıybet karıştırma işlerine hemen başladılar yıne yahu düşmanı dışarıda aramaya gerek yok içimizde böyle fıtnefucur işlerı yapan gaztecı kılıklı fıtnecıler düşmandan daha zararlı

Yanıtla Beğenme (0)
Ramazan
26.06.2026 - 09:33

OH olsun iyi yapmış.

Yanıtla Beğenme (2)
Siyah beyaz
26.06.2026 - 09:32

Randevu evine dönmüş milli takım resmen okadar çok euro yedilerki ne ülke nede futbol umurlarında bile değil orkunu yedirmeyiz buda böyle biline

Yanıtla Beğenme (1)
Bjkkkkk
26.06.2026 - 09:32

Kendi kendimizi bitirmekten baska birsey bildigimiz yok zaten. Sen Baskan ve Antrenör olarak agirligini ortaya koyamayip da Futbolcular sizi yönlendiriyorsa, basrarisizlik kacinmaz olur. Amatör gibisiniz, elindeki bu futbolcu kalitesi ile herseyin icine yaptiniz. Gurur duyun, çahiller!!!

Yanıtla Beğenme (1)
Trtr
26.06.2026 - 09:31

Montella = carlos carvalhal

Yanıtla Beğenme (2)
Trtr
26.06.2026 - 09:29

Hakan çalhanoğlu = musrati

Yanıtla Beğenme (2)
Trtr
26.06.2026 - 09:29

Tabi istemez orkun daha iyi oynuyor,arda Güler’de hakanı istemiyor orkunu istiyor,Hakan denilen adam koca turnuvada 1 çalım atamadı 2 metre sağa 2 metre sola oynadı rakip defansa yerleşti,onana gibi adam aynı

Yanıtla Beğenme (1)
Kara Sevda
26.06.2026 - 09:26

Olaylara bak hakanın gtu kalkmış kendini nimetten sayıyor hep bunlar hamit altınTopun beslemeleri

Yanıtla Beğenme (1)
OE. SEMİH
26.06.2026 - 09:24

milli takım tff ve nutella sayesinde renklilerin takımı olmus. Orkunu oynatmamaları gayet normal

Yanıtla Beğenme (1)
Şekerbegoviç
26.06.2026 - 09:24

Orkun da gitmesin kardeşim milli takıma bu hoca varken ben milli takımda yokum desin bakın ortalık nasıl karışıyor

Yanıtla Beğenme (1)
Cem
26.06.2026 - 09:39

Haklısın ama burası algı cumhuriyeti! Bak Berke hain oluverdi. Orkun'u da renkli medya- siyaset medyası falan gömerler. Ama durum korkunç! hem haksızlığa uğrayacaksın. Hem ses çıkarmayacaksın.

Beğenme (0)
Cabbuar
26.06.2026 - 09:23

Demiş ya Atam beni türk hekimlerine bırakın diye.. hakanı biz beşiktaş taraftarına bırakın

Yanıtla Beğenme (3)
Ccc
26.06.2026 - 09:21

Ya gökhan töre hani bizdeyken seni severdim de simdi kiziyorum sana bu ibne hakanı vurmadın

Yanıtla Beğenme (1)