Hafta sonu oynanan derbide Victor Osimhen'in David Jurasek ve Emirhan Topçu'ya yaptığı hareketler için hakem yorumcularının tamamı Victor Osimhen'in kırmızı kart görmesi gerektiğini söyledi.
İşte hakem yorumcularının görüşleri...
Bünyamin Gezer: "Osimhen'in Jurasek'e yaptığı hareket sarı, Emirhan'a yaptığı minimum sarı. Çift sarı karttan atılmalıydı."
Bahattin Duran: "Osimhen'in Emirhan'a yaptığı hareket, çok net kırmızı kart. Emirhan sarı kart, Osimhen kırmızı kart olmalıydı."
Ahmet Çakar: "Osimhen'in rakibinin boğazını sıktığı pozisyon net kırmızı kart. Galatasaray, 9 kişi kalmalıydı."
Bülent Yıldırım: "Osimhen ayağını kaldırıp bir savurdu, bir daha savurdu ve Jurasek'i düşürdü. Emirhan'ın boğazını tolere edilemeyecek şekilde kuvvetle ve şiddetle sıktı. Osimhen'in kırmızı kart görmesi lazım."
Deniz Çoban: "Osimhen önce Emirhan'ın yakasına yapıştı. Tutuyorlar, durduramıyorlar. Osimhen kavga ediyor. Bu olayın bütününde Osimhen kırmızı kart görmeli."
Fırat Aydınus: "Osimhen'in 2 kırmızı kartlık eylemi mevcut. Jurasek'e ayağını sallayıp isabet ettiriyor ve Emirhan'ın boğazını sıkıyor."
Deniz Ateş Bitnel: "Osimhen'in Emirhan'ın çenesini sıkması sarı değil kırmızı kart olmalıydı."
duhuliye.com