‘Beşiktaş artık sıradan’ dediğim de söylenenler, artık bu konuda ne düşünüyorsunuz? Bayrağa uzanan eller kırılsın elbette ki, peki Beşiktaş’ın kasasına uzanan eller ne olacak? Her şey bir yana; Sen boş tribünlere oynayacak takım mıydın? Seni bu hale düşürenler utansın…
YORUMLAR (80)
@RUHİ Mert kaledeyken Ersin hakkında da aynı şekilde konuşuyordunuz. Mert gittiği gün asıl yeni kaleciyi indirecektik, asıl sorun burada. Ersin ve Emre en fazla yedek olur.
Aslında Beşiktaş taraftarıda eski taraftara benzemiyor.Eskiden stadımız tıklım tıklım olurdu.Şimdi stadımız Pendik,bodrum vb. gibi olmuştur.Aslında o bazı küçük takımlar seyirci olmadığı için karşı tribünü kalabalık görünsün diye seyirci resmiyle kaplıyorlar ya,bizde mi onlar gibi yapalım.Asıl sorunumuz nedir biliyor musunuz? Seyirci,futbolcu,malzemeciler,yöneticilerle birlikteliğimiz de yoktur.Kaç yıldır bizi böldüler,bireyseleştirdiler.Birlikteliğimizi çekemediler ve bizi yavaş yavaş parçalayıp,sıradan bir Anadolu takımı yaptılar.Eminimki bu halde artık hiç bir Beşiktaşlı sanayici,işadamı Beşiktaşa başkanlık bile yapmak istemiyor.Unutmayınız birlikten kuvvet doğar.
Bu takım oyuncu deneme yeri değil her sene şampiyonluk yarışında olması gerekir. Yöneticiler sadece kârı açıklıyor ya zarar. Gedsonu sattın yeri doldu mu yok. Hep yoklari oynuyoruz.yapamiyorsaniz çekin gidin
Semih kilicsoy-muci-al musrati- bu adamlar bile kiralık. Bu adamlara bile muhtacız. Takımı mahvettiniz. 2003/2004 sezonunun yarım kalan işini koca çınarı kesmeye geldiniz belli. Fikret orman hırsız dediniz gönderdiniz takım daha beter oldu. Futbolu bilen başkan istiyoruz. Bankalar Birliğinden kurtarın takımı yoksa dışarıdan değil içeriden takıma kayyum atayacaklar. ATADİLARDA
Bu hallere düşürenler başta renkli basın,başkan,sergen ve Ersin, Taylan, Rıdvan, Kartal, Rashica
Ne diyor Sabahattin Ali: “İsteseler canımı vereceğim çoğu insanı hayatımdan çıkardım. Çünkü yokluklarına üzülmek, yaptıklarına üzülmekten daha kolay…”
Futbolun ilahı Sergen yorumcuyken herkesin bildiği oyuncuya gitmek marifet degil önemli olan bilinmeyeni bulmak diyordu onu çıkarıp parlatmak diyordu yorumcuyken kendi söylediğime göre her bölge için en az on oyuncu vardı bunlar kendi açıklamaları nedense bir tanesine bile gidilmiyor çünkü yorumcuyken söylediği herşey koca birer yalan Demek neymiş sergen ve serkan efendiler.Boş konuşmayacakmışsın. Öyle atıp tutmaya benzemiyor bu işler. Sizin bildiğiniz kadarını unutanlar var. Ancak bu işler parayla oluyormuş. Bakın bütün takımı sattınız 2 tane adam alamadınız. Kıçı kırık bir stoperle bir sol bek 1 aydır imam feneri gibj döndürüyor sizi.Görende pepeyle adrianoyu getireceksiniz sanır. Bi bırakın gidin gece gece hasta etmeyin adamı hiçmi utanmuyorsunuzDemek neymiş sergen ve serkan efendiler.Boş konuşmayacakmışsın. Öyle atıp tutmaya benzemiyor bu işler. Sizin bildiğiniz kadarını unutanlar var. Ancak bu işler parayla oluyormuş. Bakın bütün takımı sattınız 2 tane adam alamadınız. Kıçı kırık bir stoperle bir sol bek 1 aydır imam feneri gibj döndürüyor sizi.Görende pepeyle adrianoyu getireceksiniz sanır. Bi bırakın gidin gece gece hasta etmeyin adamı hiçmi utanmuyorsunuz
@Boş adam bu egosu çok yüksek bir adam karşısına geçip desen kabul etmez bunları ama gerçekleri yazmışsın.. artık hoca eskisi gibi değil maalesef
Az sabır büyük Beşiktaş lılar, başkana kızıyosunuz ama başkan iyi yolda, takimda ne kadar çöp varsa gönderdi, Külübü büyük bir maaş ödemelerinden kurtardı, Rafa nın Abraham ın yıllık ücretlerini biliyo musunuz toplam 60 milyon euro . Yazın harika oyuncular gelecek, Başkan'a güveniyoruz
@Kartal bulut masalcı amca, senin bu söylem bana tanıdık geliyo bi yerlerden
Serkan Reçber Efendi, chelseadeki adami yoldan 10 yasindaki cocugu,da cevirsen söyler sana mevzu oraya gelmeden bulmak,biz bir stopere 17m vericeksek senin ne isin var orada?bizim yöneticilerin bazen bos bos isleri yok mu!liyakat sahibine isi vermezler nerede bir hokkabaz var medya zipzipi var onlari diplerine yapistirirlar adam liste vermis yarisindan cogu premier ligde oynuyor ve hepsi takimin,da banko oynayan adamlar,1. adam sana banko oynayan oyuncusunu neden versin? 2. hadi verdi o zaman,da böyle stopere bile kapiyi 20den acarlar.graff,i begenmiyor millet ama aldiklarini ya kar edip sattilar yada hic zorlanmadan yolladilar hepsinin piyasasi vardi.ez cümle öyle bilgisayar basina gecip premier liginin bundesliganin takim kadrolarina bakarak olmuyor bu isler onu ben evdende yapiyorum sana neden dünyalari ödeyelim?
Bu sene de avrupaya gidemezsek bedeli fena olur
Ya Allah aşkına bi sus Sabretmesini öğren sana daha yorum yazmayacağım
Ya ortada mali duruma göre ciddi planlı ve gizli yeniden yapılanma var ki bu hayal gibi inanmak çok zor ya da Beşiktaş'ı artık devre dışı bıraktılar olan biten de bu işlerin bi parçası lig 2 takıma göre kurgulanmış gibi birileri bu takımı bitirmek için herşeyi yapıyor ya da yaptırıyor gibi sanki Beşiktaş hiç bir zaman yönetimler olarak bu kadar sahipsiz çaresiz eli kolu bağlı bırakılmamıştır
Dikilitaş projesi denilip duruluyor, bu projeden BJK ın kasasına girecek olan tutar yaklaşık 165 170 milyon dolar! Yaklaşık total inşaat alanı olarak 45 dönüm yerden BJK ın alacağı para bu! Sizce bu rakam böyle bir proje için yeterli mi? Yani hemen hemen dönüm başına BJK a 3 veya 3,5 milyon dolar verilmesi, yerin konumu itibarıyla ne kadar başarılı, sıfır bir dairenin veya ofisin fiyatının bu rakamlar olduğu bir yerde!!Sergen, adalı, transfer derken, neler oluyor bjk da..haber kaynak; www.haberhürriyeti.com 23 ocak 2026 tarihli
Asena denen haset insan.Serka Recber mi para veripte oyuncu transfer ediyor. Serkan oyucu bulur hoca onaylarsa para erip alması gereken kişi Adalı denen basiretsiz adam.Sergen renlemese gene işe yaramazlara milyon eura harcardı.Sergen hoca katkı yapmayacak gereksiz oyuncu alınmasını istemiyor.Başkanda kasada para kalmadığı için Serkanın bulduklarını alamıyor. Burada Adalının kovmadığı işe yaramaz grafa bir kelam bile etmmemişsin. Futboldan o kadar anlamadığın belli ki oyuna girdikten sonra salihin mücadele ve katkısını görmekten acizsin. Birde mert günoku hala kovlmasına çemkiriyorsun ya... futbol cahili.Ersin kötü kaleci ve sergende iyi kaleci istediği halde alamayan başkanın günahını sergene niye yıkıyorsun.? Sergen kaliteli sol açık isterken jota silvayı emrivaki ile alan Adalıya suç bul.Haftalardır gökhanın yerine niye Taylanı hiç oynatmıyor diye başta sen ve avarel taraftarlar bo boş konuşuyordu.Bu maçta niye oynatmadığını anlayacak beyin vardır umarım sizde.
Basligi gorur gormez Asena hanima ait oldugunu anladim. Dikkat ceksin de nasil cekerse ceksin. Baydin be.
@marrakss Asena erkek. Yazılarını bende hiç beğenmiyorum sürekli eleştiri ve tetikçi gibi.
Ersin'e kötü diyen renkli ve haindir. Ersin bu maçı tek başına alabilirdi. Aldı da sayılır. Kalede panter gibiydi. Bütün takımı onun üstüne kurmadınız,.kaybettiniz. Ne zaman ki takımı Ersin'in üstüne kuracaksınız, işte o zaman Ersin sizi şampiyon yapacak. Ersin bir mucizedir.
Orkun un kral gibi davramdığını, saçma sapan lüzumsuz, preslerini, her topa burnunu sokmasını, diğer futbolcular tepeden hareketler yaptığını ve bunların takıma verdigi zararı bir tek ben mi görüyorum.
Bankalar birliğinden çıkamayan tek takımız sattığın oyuncuların yarısını bankalar birliği alıyor sıcak para akışın yok taraftarın kombine forma vb. Almaz show olsun diye her transfer sezonunda 100milyon para harcarsın ve kuruş kalmaz lobin yoktur ve utanmadan hala transfer beklersiniz. Biz böyle sevmedik Beşiktaşı biz sebanın çocuklarıyız ne bu hırs para şatafat takım bitti beyler haberiniz yok 4 5 sene minimum harcama gençlerle oynayıp bataktan çıkması lazım bu takımın sebayı Fikret ormanı bile yediniz gözünüz doysun beşiktaşın bir modeli vardı fıtratını bozdunuz
En çok bizi üzen bir sistemimizin olmaması kamp boş geçmiş Malesef Yoksa Eyüp içinde transfere ihtiyacımız olmaması lazım dimi Sergen hocam
Kötü giden son Yıldırım Demirören yönetimi ikinci başkanı Serdal Adalı'ydı. Kötü giden Fikret Orman dönemi ikinci başkanı yine Serdal Adalı'ydı, takım yine Kötü gidiyor ama bu kez başkan Serdal Adalı Tesadüf mü? sanmıyorum...
Kötü giden son Yıldırım Demirören yönetimi ikinci başkanı Serdal Adalı'ydı. Kötü giden Fikret Orman dönemi ikinci başkanı yine Serdal Adalı'ydı, takım yine Kötü gidiyor ama bu kez başkan Serdal Adalı Tesadüf mü? sanmıyorum...
Kötü giden son Yıldırım Demirören yönetimi ikinci başkanı Serdal Adalı'ydı. Kötü giden Fikret Orman dönemi ikinci başkanı yine Serdal Adalı'ydı, takım yine Kötü gidiyor ama bu kez başkan Serdal Adalı Tesadüf mü? sanmıyorum...
Kötü giden son Yıldırım Demirören yönetimi ikinci başkanı Serdal Adalı'ydı. Kötü giden Fikret Orman dönemi ikinci başkanı yine Serdal Adalı'ydı, takım yine Kötü gidiyor ama bu kez başkan Serdal Adalı Tesadüf mü? sanmıyorum...
Futbolun ilahı Sergen yorumcuyken herkesin bildiği oyuncuya gitmek marifet degil önemli olan bilinmeyeni bulmak diyordu onu çıkarıp parlatmak diyordu yorumcuyken kendi söylediğime göre her bölge için en az on oyuncu vardı bunlar kendi açıklamaları nedense bir tanesine bile gidilmiyor çünkü yorumcuyken söylediği herşey koca birer yalan Demek neymiş sergen ve serkan efendiler.Boş konuşmayacakmışsın. Öyle atıp tutmaya benzemiyor bu işler. Sizin bildiğiniz kadarını unutanlar var. Ancak bu işler parayla oluyormuş. Bakın bütün takımı sattınız 2 tane adam alamadınız. Kıçı kırık bir stoperle bir sol bek 1 aydır imam feneri gibj döndürüyor sizi.Görende pepeyle adrianoyu getireceksiniz sanır. Bi bırakın gidin gece gece hasta etmeyin adamı hiçmi utanmuyorsunuzDemek neymiş sergen ve serkan efendiler.Boş konuşmayacakmışsın. Öyle atıp tutmaya benzemiyor bu işler. Sizin bildiğiniz kadarını unutanlar var. Ancak bu işler parayla oluyormuş. Bakın bütün takımı sattınız 2 tane adam alamadınız. Kıçı kırık bir stoperle bir sol bek 1 aydır imam feneri gibj döndürüyor sizi.Görende pepeyle adrianoyu getireceksiniz sanır. Bi bırakın gidin gece gece hasta etmeyin adamı hiçmi utanmuyorsunuzSerkan Reçber Efendi, chelseadeki adami yoldan 10 yasindaki cocugu,da cevirsen söyler sana mevzu oraya gelmeden bulmak,biz bir stopere 17m vericeksek senin ne isin var orada?bizim yöneticilerin bazen bos bos isleri yok mu!liyakat sahibine isi vermezler nerede bir hokkabaz var medya zipzipi var onlari diplerine yapistirirlar adam liste vermis yarisindan cogu premier ligde oynuyor ve hepsi takimin,da banko oynayan adamlar,1. adam sana banko oynayan oyuncusunu neden versin? 2. hadi verdi o zaman,da böyle stopere bile kapiyi 20den acarlar.graff,i begenmiyor millet ama aldiklarini ya kar edip sattilar yada hic zorlanmadan yolladilar hepsinin piyasasi vardi.ez cümle öyle bilgisayar basina gecip premier liginin bundesliganin takim kadrolarina bakarak olmuyor bu isler onu ben evdende yapiyorum sana neden dünyalari ödeyelim?Atıp tutmak kolaydı bol keseden tabi kasımpaşa da yapamayan adamı Koskoca Beşiktaşın başına getirirsen olacağı defosu ortaya böyle çıkar bundanda bir cacık olmaz bunu buraya getirenlerdendeSergen Yalçın ın hayatında tek bir doğru tespiti yok. Muçi bende yok diyordu. Kendini Hagi Alex seviyesinde gören Sergen kariyerinde en fazla 12 gol atmış bir sezonda. Aynı pozisyonda Muçi yarım sezonda attığı her gol daha zor ve estetik olarak 9 gol attı şimdiden. Adam Fairoli yi hocalığa layık görmüyordu koskoca Porto adamı hoca diye aldı. iki senedir puan farklıyla 3.4. olan Portoyu 18 maçta 17 galibiyet 1 beraberlik ve toplam 4 gol yeme ile tarihi rekoruna taşıyor. Biz Sergen in dediklerinin tersini yapsak yeter.
Sergene taparım. Hastayım sana Sergenim. Nazar değmesin takım iyi oynuyor. Mücadele, baskılı oyun ve tüm takım rakip yarı sahada tamda özlediğimiz gibi oynuyorlar. Nokta atışı transferler de yapılırsa daha iyi oluruz
İki kumarbaza asırlık takımı emanet etmişler.
çare ismail kartal. Ligi biliyor, kaos yönetebiliyor, takımı kolej havasına sokuyor, arkadaşlık en üst seviyeye çıkartıyor. Gelsin kaosu düzeltsin sonra yine gidiyorsa gitsin. Ama hiç olmazsa arkasında enkaz bırakmaz. Sergen gibi takımı boşaltmaya çalışmaz. Sakın fenerli demeyin Sergen ondan daha ala fenerli. O hiç olmazsa sergen gibi hinlik yapmıyor.
Orkun çok kötü golü attı rahatladı dedik yinede sorumluluk almıyor . Türk futbolunun gerçeği bu hakan Orkun İlkay bunlar yıllarca takımlarında ikinci 10 numara gibi oynayarak başarılı oldular . Star arkasında iş yaptılar. Siz bunları getirip al star sensin dediğin anda sıradanlaşıyorlar . Hakan interdeki performansın 10 da 1 ini milli takımda neden gösteremiyor , İlkay GS de gerçek ilkayı ne zaman oynadı , Orkun geldiğinden beri ne zaman 10 numaranın hakkını verdi ? Bize sağlam bir 10 numara lazım !
@🦅İdealtepe🦅 Sakamisin dayi? Futbol bilgin yoksa yorum yapmayida birak, orkun gibi futbolcunun keyfini cikar etrafinda okadar cop varken sacma sapan yorumlar yapiyorsunuz
Sergen maç performansına göre derecelendirirse kovulması lazim. Yeter böyle hep yürümedimi kılıf bulanı görmedim. Orta sahada Orkun Cerny Kartal salih nerde defansif özeliği olan futbolcu . Öbürlerinde Torreira lemina İsmail genduzi varken bizim defansif özeliği orta saha yok. Sergen bulaşar anlar talim oyunundan . Ondan sonra açık veriyoruz oyuncu kalitesi yokmuş. Atletico örnek olsun size . Hazıra konanlar. Okadar
EKİM AYINDAN BERİ YAPTIĞIM YORUM % KAÇI TUTTU AKLI VE VİCDANI OLANLAR DEĞERLENDİRSİN Bu yorumu defaatle yapacağım. Bakın görün sergen kendini devre arasına kadar atıp çöpleri toplayıp yiyebileceği birkaç iyi oyuncuyu da yollayıp sakat cengizi de bonservisi ile çakıp yapamıyorum deyip suçu başkalarına atıp kaçacak. O transferleri neden yapacağını da anlamışsınızdır sanırım. Tabi ki futbolcuyken Beşiktaş formasından başka forma giymediği için Beşiktaş aşkından yapacak. Lobisi ve trolleri de birini seçip onu günah keçisi ilan edecek. Beşiktaş maalesef uçuruma sürükleniyor. Bunun da ana müsebbibi evlatçılık edebiyatı ile liyakatsiz kişileri takımına layık gören taraftarıdır
Sergen çöpü seni Çok bilmiş Recberle birlikte Takımı bitirdin Haydi Defol git Ole hocanın ahi var senin üzerinde Senin yancilarinla
Borçları kontrol edin bakalım, bu yönetim de giderken aynı borçla mı gidecek, yoksa 23 milyar ü 33 mü yapacak, bu kadar satışa ve dikilitaş projesine rağmen. Madem küçülecektiniz orkuna niye 25 milyon euro verdiniz. Orkunsuzda 5. Olunabilir. Çocuğunda ingiltereye gitmesine engel oldunuz.
Başta Çapsız çebi, palavracı Haso, Vizyonsuz Adalı Beşiktaşımızı bitiren Muhteşem üçlü taraftar sizinle gurur duyur. Yetiş FİKO BAŞKAN
Futbolun ilahı Sergen yorumcuyken herkesin bildiği oyuncuya gitmek marifet degil önemli olan bilinmeyeni bulmak diyordu onu çıkarıp parlatmak diyordu yorumcuyken kendi söylediğime göre her bölge için en az on oyuncu vardı bunlar kendi açıklamaları nedense bir tanesine bile gidilmiyor çünkü yorumcuyken söylediği herşey koca birer yalan Demek neymiş sergen ve serkan efendiler.Boş konuşmayacakmışsın. Öyle atıp tutmaya benzemiyor bu işler. Sizin bildiğiniz kadarını unutanlar var. Ancak bu işler parayla oluyormuş. Bakın bütün takımı sattınız 2 tane adam alamadınız. Kıçı kırık bir stoperle bir sol bek 1 aydır imam feneri gibj döndürüyor sizi.Görende pepeyle adrianoyu getireceksiniz sanır. Bi bırakın gidin gece gece hasta etmeyin adamı hiçmi utanmuyorsunuz
Feda Diyecektiniz Hata Ettiniz. Yukselttiğiniz Beklentinin Altında Eziliyoruz Camia Olarak. Şu Saatten Sonra Feda Derseniz Beşiktaş'ın İşine Yarar Ama Sizi Yakar.En Başından Anlatacaktınız Taraftara Herkes Bankalar Birliğinden Çıktı Bir Biz Kaldık,Takım Hedefsiz Kaldı Gelin 6 Ay Kemer Sıkalım, Yaz Transferine Bomba Gibi. Dalalım Demeliydiniz ve Yapmalıydınız.
Utanma dediğin nedir ki. Sergen in g kasa da kucağa atacağı manitanın parası utanma duygusu ile olacak şey değil. Daha at yarışı var. Karadağ da Ukrayna lı manita ile barbet oynayıp rulet çevirme var. Kıbrıs da alem yapmak falan utanma ile olacak şey değil.
Mert kaleci değildi,Ersin ondan daha kötü..Sergen Yalçın Cerny gibi bir oyuncuyu da egoları yüzünden dışarı alıyor.Sen hem Jota hem Cerny oyundan alırsan küme düşmeye oynayan takıma onca pozisyon verirsen demek ki orta saha kalitesi de zayıf..
Rıdvan en iyi oynayandı maçta. Nerenle izliyosun Asena Özkan. Erken gol atınca rehavete girdik. Ama takımımız o rehaveti kaldıracak kadar güçlü değil. 2.yarı emre akbaba topla çok rahat buluştu. Bence kartala emre için birebir markaj uygulama görevini vermesi lazımdı Sergen hocanın. Emre'yi tutmayınca pozisyonlar verdik. Klasik direktörlük dönemi bitiyor, bence artık antrenörlerin yapay zeka kullanması gerekiyor. Maç içinde değişiklik yaparken kendi kafalarındaki şablona çok bağlı kalmaları doğru değil. Jota rashica çıkarıp toureyi sola forvete Mustafa sağa cengiz falan, bu kadar tek düze değişiklikler Sergen hocaya yakışmıyor. Ve bugün anladık ki jota sonradan girerse Semih Şentürk etkisi yaratıyor. Bundan sonra jota 11e muhabbeti biter.
Benim anlamadığım Beşiktaş zaten hep 3.büyüktü çocukluğumda sınıfta Beşiktaşlı bile yoktu şimdi sanki en başarılı kulüptük de düştük gibi millet başkana hocaya saldırıyor
Ya ne diyor bu manyak. Snakş mert ersin çok iyi. Futbol bu maalesef para harcanıyor. Ama saçmalık çok yapıd
Sihirli değnek yok kimsenin elinde maalesef. Bizde çok istiyoruz ama hemen herşey olmuyor! Türkçe bilenler için geçen hafta Sergen hoca çok net açıklama yaptı; transfer yapmak için transfer yapmayacağız, paniklenilipte alınan (geçmiş dönemlerde) transferleri görüyoruz o işler öyle olmuyor alacağımız oyuncunun direk klübe katkı sağlamasını istiyoruz diyor inanıyoruz bekleyeceğiz sıradan kulüp dediğiniz kulübüde bu sene için iddialı değilim ama seneye göreceğiz! Hadi bakalım. İnsanları galeyana getirip durmayın kulüp bence şuana kadar güzel işler yapıyor
Herkes gitti ise yaramaz kalayci ersin duruyor yandik
Goztepe Ramulo yu Atletico Paranense den, Ts Oluai yi Bastia dan 5 er milyona aldılar, transfer boyle olur, Roma nın İnter in vs 30 milyona alıp ıskartaya cıkan oyuncularına 20 mil vermekle basarı gelmez zaten dususte ve sorunlu oyuncular, ilk önce ramulo yu oluai yi bulacak zihniyeti transfer etmen lazım
doğrubir yazı.. önce sergen ve ekibi sonra bunları kim getirdiyse onlar gitmeli.. 8 oyuncu gitti ve gittikleri takımlarda hepsi bizden daha iyi durumda.. kalanlarda biraz iyi olanlarda gitmek için can atıyorlar.. acaba neden niçin..
Bu yönetimin bu saatten sonra transfer falan yapmaması lazım. Harcanacak bir para varsa da gelecek yeni yönetim yeni sezon için harcamalı. Bunların yapacağı transferden hayır gelmez.
BU ERSİN SEVDASI NEDİR ANLAMADIM , BU ÇOCUK NE YAPTI BUGÜNE KADAR DA SİZE GÜVEN VERDİ SAYIN TEKNİK KADRO KALEYE GELEN HER TOP GOL OLUYOR , NEDEN BİZ KALECİSİZ OYNUYORUZ , EMRE BİLGİN ERSİNDEN KAT KAT DAHA İYİ BİR KALECİ , YENİ KALECİ GELENE KADAR KALEYE EMRE Yİ GEÇİRİN BARİ EN AZINDAN KALEDE BİR KALECİMİZ OLUR.