Şenol Güneş, A Milli Takımımız'ın ABD'yi 3-2 yendiği 2026 FIFA Dünya Kupası'ndaki son maçımızı değerlendirdi.
Şenol Güneş, A Milli Takımımız'ın ABD'yi 3-2 yendiği 2026 FIFA Dünya Kupası'ndaki son maçımızı değerlendirdi.
"OYUNCU KENDİNİ YÖNETECEK"
"Maça yine kötü başladık! Cesur olacaklar, yeteneklerini kullanmayı bilecekler! Bunları biliyorlar ama yerinde ve zamanında yapacaklar! Oyuncu önce kendini yönetecek!"
"BU YETMEZ!"
Yetenek ve yaratıcılık olarak ABD'den çok daha iyiyiz. Hücumda iyiydik ama daha iyisi olmalı! Bu yetmez!
"ÖNEMLİ OLAN AYAĞA KALKMAK"
Hedeften sapma olunca, yön kaybı oldu! Rakip ister savunma, isterse hücum yapsın... Bizim takım, hepsine karşı başarılı olabilir! Duygusal kırılmalar oyuncularda ve hocada olabilir... Önemli olan bundan sonra ayağa kalmak!
"OYUNCUNUN ÜZÜLME HAKKI YOK"
Dünya Kupası'na veda ettik, kızgınlığımızı ve moral bozukluğumuz son maçta 3 golle teselli ettik. Arda Güler'e katılıyorum. Üzülmeye hakkı yok oyuncuların. Bunu yönetecek. Bazen eleştiri, bazen takdir alacak. İnsanların tek beklentisi güzel futbol, hayal kırıklığımız bundan oldu.
"BU ELEŞTİRİLER NORMAL"
Bu maçtaki oyuncuların neden oynamadığı sorulacak, bu eleştiriler normal. Yeni oyuncuları kazanmak için çok çalışmak lazım. Hoca da bunu taramalı...
"HERKES AKLINI KENDİNE SAKLAYABİLİR"
Herkesin aklı var, herkes aklını kendine saklayabilir ama eleştirisini de yapsın.
"UĞURCAN BUNUN ÜSTESİNDEN GELİR"
Uğurcan Çakır uzaktan goller yediği için tartışılıyor. Uğurcan Çakır, Türkiye'nin en iyi kalecisi. Uzaktan yediği goller tartışılacaktır ama Uğurcan bunların üstesinden gelir.
Kaynak Sporx
YORUMLAR (9)
uğurcan Beşiktaş lı olsaydı,bu yediği şutlardan sonra bi daha milli takım yüzü göremezdi.
@ayhan kartal uğurcan Beşiktaşta olsaydı o golleri yemezdi çünkü milli takıma alınmazdı.
Şu adama ek bir yaşlılık maaşı falan bağlayın yoksa susmayacak
Uğurcan üstesinden gelir Trabzon kalecisi iken gs dan 5 yiyip birde gülüyordu bu sahtekâr Uğurcan çok sahtekâr kesinlikle kale de düşünmüyorum
Uğurcan ın gözleri bozuk. Kesin diyorum
ulan şenol kendi aklında sende kalsın o zaman demezler mi sana boş beleş felsefe yapma.
Orkun Milli takımın ilk galibiyet golünü atar ve kamera binlerce taraftar içinden bir Beşiktaş lıyı bulur oda bu adaletsiz futbol ortamının yüzüne tokat çakarcasına Kartal selamını verir . İlahi adalet tecelli eder , renklilere güvenmenin yanlış olduğu birkez daha kanıtlanır !!! TEŞEKKÜRLER ORKUN , TEŞEKKÜRLER KARTAL SELAMINI ÇAKAN KOCA YÜREKLİ RENKTAŞIM !!!
O değil de maçı Brad Pitt- Leonardo Di Caprio- Edward Norton falan canlı izlemiş. Şu hayatta bu isimlerle aynı anda aynı şeyi de yapmadık demeyiz. Hep beraber Türk Milli Takımı'nın ABD'yi yenmesini izledik:)
Bos yapma çakma filozof. Hadi ikile.