26.06.2026 - 05:54

Takip Et:

Türkiye Dünya kupasına galibiyetle veda etti..

Dünya Kupası'nda mücadele eden A Milli Takımımız ABD'yi 3-2 yenerek Dünya kupasına veda etti..

2026 Dünya Kupası D Grubu son maçında A Milli Takım, ABD ile karşı karşıya geldi. Los Angelas'ta oynanan mücadeleyi A Milli Takım 3-2 kazandı.

ABD, karşılaşmanın 3. dakikasında Trusty'nin attığı golle 1-0 öne geçti. A Milli Takım, ABD'nin golüne 10. dakikada Arda Güler ve 31. dakikada Orkun Kökçü'nün attığı gollerle cevap verdi ve ilk yarıyı 2-1 önde kapattı.

İkinci yarıya iyi başlayan ABD, 49'da Berhalter ile skora dengeyi getirdi. Karşılaşmanın son anlarında baskısını artıran Türkiye, 90+8'de Kaan Ayhan'ın attığı golle maçı kazandı.

Bu sonucun ardından A Milli Takım, Dünya Kupası'na 3 puanla sonuncu olarak veda etti. ABD ise 6 puanla gruptan lider çıktı.

duhuliye.com

 

 

 

 

Etiketler:

YORUMLAR (30)

Çöpçü
26.06.2026 - 08:04

Bizim çöpler elenerek çöplüğüne geri döndü.

Yanıtla Beğenme (0)
HY37
26.06.2026 - 07:54

Çok abartıyorsunuz futbolu ya. Hayatta daha önemli şeyler var. Bu sefer de 96 da atılan golle gelen galibiyete sevinelim ne olacak yani. Diyelim gruptan çkltık bir maç sonra elendik. Ne olurdu yani? Ha bir eksik ha bir fazla. Hastalık var ölüm var. Okuyorum da bazı yorumları çok dertleniyorsunuz. Bünyeye yazık, etmeyin.

Yanıtla Beğenme (2)
ithal badem
26.06.2026 - 07:49

Montella hakkaten üç kağıtçının önde gideni, bütün kararları tamamen politik: saray erkanına sempatik gözükmek için saçma sapan takım kurdu ve abuk subuk top oynattı

Yanıtla Beğenme (2)
KARTAL62
26.06.2026 - 07:46

Adamların ağırlıklı yedek kadroyla çıktığı takımla biizm en iyi kadromuz son dakikaya kadar başa baş mücadele edebiliyor da son dakika goluyle yeniyoruz ayıptır amerika turu garantilemese ilk iki maç kadrosuyla çıksa pulusicler balogunlar içimizden geçermiş demek ki

Yanıtla Beğenme (1)
Kune Petro
26.06.2026 - 07:43

Orkun'un golünü çalmışlar . FIFA bile resmi sitesinde Elmalı pas verdi Barış Yılmaz gol attı şeklinde yazmış . Hadi diyelim Orkun vurunca Barışa sürttü top en kötü asisti olması lazım . FIFA'ya kulüp bazında mesaj atın hemen duzeltsinler bu durumu ..... Duhuliye öncülük yapın kamuoyu oluşturun ...

Yanıtla Beğenme (1)
Adalı istifa
26.06.2026 - 07:38

1-ABD sallamadı, liderlik garantiydi 2-Şike, bahis, para kaldırdılar 3-Trump kıyak yaptı 4-Geçen hafta linçleyenler şimdi övüyor, ruh hastası mıdır nedir

Yanıtla Beğenme (2)
İşin doğrusu
26.06.2026 - 07:36

Milli futbolcularımız gerçek kapasitelerini ve performanslarını gösterince bakın nasıl ABD'yi yendiler. Daha önce şöyle yazmıştım "Milli futbolcularımız kendi kulüplerinde oynadıkları performansın yarısını bile göstermediler. Teknik direktörsüz bile maça çıksalar 0 puan ve 0 golle elenmezlerdi. İşte bugün dediklerim aynen çıktı. Türkiye gurubun en güçlü takımı ABD'yi yendiler. Oysa Paraguay ve Avustralya'yı havada ve karada yenerlerdi. Yazık oldu. ABD'yi yenmemiz bir nebze teselli oldu bile.

Yanıtla Beğenme (0)
Rize Kartali
26.06.2026 - 07:32

Montella’nin td olmadigi , bastan asagiya kokusmus bir tff’nin ozeti oldu bu turnuva. Ilk iki maci adamcilik yuzunden merih hakan ismail kerem ile cope atti bile isteye. Oysa orta sahan Orkun- Salih- Arda olmaliydi. Bunu Ispanya macinda gormustuk en guclu orta saha oyunu idi. Ama olur mu adamcilik biter mi? Ozet; ulkede isinde basarili yetenekli kisiler var ama sistem yandasini adamini oynatmaya odakli, devlet kademesi de boyle, milli takim da boyle.

Yanıtla Beğenme (0)
Munch
26.06.2026 - 07:27

Salih ozcanı almamız lazım.

Yanıtla Beğenme (1)
KARTAL62
26.06.2026 - 07:25

Amerika ağırlıklo olarak yedeklerle çıkmış farkındasınız değil mi Balogun pulusic vs vs ilk 12 oyuncuları olsa ya da liderliği garantilemese bu maç da yalan olurdu da işte neyse

Yanıtla Beğenme (3)
Isvicreli Karta
26.06.2026 - 07:43

@KARTAL62 sen farkindayizan pulisic bundan ki önce macta hic oynamadi!! Neden? Cünkü sakat idiYorum yapmadan önce bi arastir, her seyi kötülemeyin

Beğenme (0)
B16 Amerika
26.06.2026 - 07:20

Getirin oradan Amerikayı Arda Orkun Kaan gol atacak

Yanıtla Beğenme (7)
Sezen
26.06.2026 - 07:34

@B16 Amerika dürzü ne saçmalıyorsun sen

Beğenme (0)
Bjk34
26.06.2026 - 07:19

Montella efendi ilk maç kadrosuyla yenildin Paraguay maçına aynı kadroyla çıkmayıp bu kadroyu kullansan devam ediyor olacaktık ego yapıp başkanla elenmemize sebep oldunuz

Yanıtla Beğenme (2)
İlyas tetik
26.06.2026 - 07:15

Getirin oradan calhanoglu nu, 150 şut çekip 1 gol atacak. Bu takimda 11 e önce Orkun Kökçü yazılır sonra diğerleri. Ayrica salih özcan a çöp diyen bizim tayfa, senin orta sahanda kaç tane salih ozcan var?Fiyatında indirim yaptırıp her türlü kadroya katarım

Yanıtla Beğenme (0)
Asministraktör
26.06.2026 - 07:14

Bu takımda yandaşlar olmasa kim gelirse gelsin yeneriz. Hamit altıntop ve akrabası Hakan bey başta olmak üzere gitmeleri lazım. Orkun-Oğuz-Arda-Barış-Salih başta olmak üzere hepsi çok iyi oynadılar. Kenan biraz daha erken çıksaydı Can’la çok daha hızlı olurduk. Tebrik ediyorum milli olmak budur.

Yanıtla Beğenme (2)
Enginhan_61
26.06.2026 - 07:24

@Asministraktör ulan çöp,senin gibileri çöp bile kabul etmez…ait olduğunuz yer foseptik çukuru…Hamit Malatya’lı,Hakan Gümüşhane’li…Hangi kuşaktan akrabalar onuda söyleseydin bari…

Beğenme (4)
Veli
26.06.2026 - 07:12

Bu galibiyetten sonra ne Hacı ne Montella'yı kimse kıpırdatamaz. Trump'ın geleceği Nato Zirvesi öncesi ABD'yi yenmenin verdiği gazla, herkes koltuğu sağlamlaştırmıştır. Bize de hayal kırıklıkları kalır. Herkese iyi tatiller.

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal
26.06.2026 - 07:12

Daha oncede yazdım Orkun, Salih ikilisi çok uyumlu diye, Çakalo olmayınca milli takım daha iyi

Yanıtla Beğenme (0)
İrfan
26.06.2026 - 07:07

Adamların yedekleri bile hiç kasmadan bizi yenebilecek kapasitede. Şu maçta bir iddiaları olsa Paraguay tarifesini bize de uygularlardı. Şimdi bu maç dolayısıyla milli takıma övgüler dizen olur. Halbuki bu maçın ölçü olamayacağı Paraguay maçının sonunda belli olmuştu.

Yanıtla Beğenme (1)
Deniz
26.06.2026 - 07:03

Uğurcan ne berbat bir kaleci. Ersin bundan yüz kat iyi. Dötünü kaldıramıyor. Kapattığı köşeden gol yiyor. Sıçrayamıyor. Direğe çarpacak topa dötünü kaldırıp anca zıpladı onda da sakatlandı.

Yanıtla Beğenme (3)
Aslolan BJK
26.06.2026 - 06:56

Orkun un attığı gol, fifa maç sonuçlarına baktığımizda neden barış alper yılmaz a yazılmış ?

Yanıtla Beğenme (0)
CD kapısı
26.06.2026 - 06:53

Montella sinir krizi geçirmiş Orkun çakınca

Yanıtla Beğenme (0)
hollanda kartal
26.06.2026 - 06:51

top hafiften baris alpere degmis. o yuzden golu barisa verdiler. asist orkun

Yanıtla Beğenme (1)
Burak
26.06.2026 - 06:50

Can- Salih ikisini de alsak çok iyi olacak.

Yanıtla Beğenme (0)
Aslolan BJK
26.06.2026 - 06:59

@Burak gs ikisini de almadan kapmak gerek. Şu anda onlar özellikle can için uğraşıyor. Açık ama acı söylemek gerekirse, futbolcu tercihini genelde gs den yana yapar. Son yıllardaki başarı ve Şl faktörü var maalesef.

Beğenme (0)
Hollanda BJK
26.06.2026 - 06:36

Orkun bize lazım. inşAllah 2. Yarıda oyundan alır.

Yanıtla Beğenme (0)
Selçuk
26.06.2026 - 06:32

ABD'nin yedekleri bizden çok daha iyi oynuyor. Bize top verdikleri yok. Kondüsyonları üst seviye. Bizim pilimiz 45'te bitti. Topla savunmadan çıkamıyoruz. Uzun toplarımız zaten isabet bulmuyor. Barış hiçbir şey yapmıyor ama Montella başka işle meşgul herhalde. Şu milli takıma kaliteli diyen en büyük kötülüğü yapıyor.

Yanıtla Beğenme (0)
Milli olduk
26.06.2026 - 06:32

Kenan’ın acil çıkması lazım koşmuyor basmıyor bugün bir haller var geri kalanı çok iyi. Orkun efsane zaten iki pası varki off

Yanıtla Beğenme (1)
19:03 Beşiktaş
26.06.2026 - 06:29

Şu arizona kertenkelesi Barışla ile Salih Özcanni değiştirse maç tadından yenmez

Yanıtla Beğenme (1)
Orkun vasat
26.06.2026 - 06:18

Orkun önemli maçlarda kötü oynuyor. İddiası olmayan amerika karşısında iyi oynuyor. Küçük maçların büyük oyuncusu.

Yanıtla Beğenme (42)
Blackeagles
26.06.2026 - 06:56

@Orkun vasat ooo hoşgeldin değişik fantazileri olan arkadaş öz hakiki o.e. selam söyle hürmetle a.g.s.

Beğenme (0)
Anti-troll
26.06.2026 - 06:32

@Orkun vasat - Metin senin a.s.

Beğenme (0)
Erdal
26.06.2026 - 06:30

@Orkun vasat hastasın sen

Beğenme (0)
Sporas
26.06.2026 - 06:06

Bizim çocuklar bir reaksiyon verdi bakalım sonu nasıl olacak maç gidip geliyor

Yanıtla Beğenme (1)
Bjk Hollanda
26.06.2026 - 06:00

Herzaman diyorum ispanya deplasmaninda 2-2 kalan kadro, Montella'nin as kadrosundan daha iyi diye. Ama gecti artik

Yanıtla Beğenme (1)
Fikret
26.06.2026 - 06:35

@Bjk Hollanda, Halen anlamadın değil mi? O maç düzmeceydi. İspanya ile gerçek maçımız evimizde bize acıyıp 8-9 gol atmadıkları maçtı.

Beğenme (3)
Ganim Secim
26.06.2026 - 05:57

Skordan bagimsiz Orkun un gol atmasi, birilerini cok uzmustur.

Yanıtla Beğenme (0)
Recep
26.06.2026 - 07:09

@Ganim Secim maalesef golü Orkun’a yazmadılar yine o birileri sevindi

Beğenme (0)